
Moda i umetnost: Saradnja Louis Vuittona i japanske umetnice Yayoi Kusama u sred Milana
19. јануар 2023.
| Miljana Momirović
U saradnji sa japanskom umetnicom Yayoi Kusama, Louis Vuitton je lansirao novu limitiranu modnu kolekciju ali i vizuelno hipnotisao centar Milana i čuveni luksuzni šoping centar Harrdos.
Louis Vuitton cvećara u centru Milana
Creating Infinity ili beskonačno stvaranje naziv je cvećare koju je Louis Vuitton u centru Milana u Italiji. Inspirisan umetnošću čuvene Yayoi Kusama, sve je prepuno latica i šarenih tačkica.
Kako je japanska Yayoi Kusama dala pečat novoj Louis Vuitton kampanji?
Tokom Men’s Fashion Week-a, od 13. januara do 14. februara 2023. godine, Louis Vuitton osvežava italijanske ulice po uzoru na japansku umetnicu koji vizuelno hipnotiše svojim neočekivanim animacijama.
Yayoi Kusama je ukrasila srce Piazza San Babila u Milanu sa ogromnim autentičnim kamenim sklupturama bundeve. Sve su prekrivene živopisnim bojama i jarkim tačkicama. Čak je i fasadu Harrods britanskog luksuznog šoping centra upotpunila istim motivima.
View this post on Instagram
Šlag na tortu je aplikacija koju su Louis Vuitton i čuvena japanska umetnica zajednički napravili, a takođe se svodi na šarenolike bundeve i tačkice.
View this post on Instagram
Opsesija, ponavljanje, beskonačnost i boja su ono što odlikuje Creating Infinity kampanju. Louis Vuitton je čak svoje prepoznatljive modele torbi, naočara za sunce, cipela – i za muškarce i za žene upotpunio ovim šarenolikim reljefnim motivima.
View this post on Instagram
Kako je javnost reagovala na novu Louis Vuitton kolekciju?
Reakcija javnosti nije oduševljena ovom kampanjom – tvrde da se Louis Vuitton previše trudi i da čak podseća na Google. S druge strane, veoma su prijatno iznenađeni japanskim modelima, s obzirom da je ceo koncept nastao u saradnji sa japanskom umetnicom.
So cuuute!!💋❤️💛💙#LVxYayoiKusama pic.twitter.com/lWDxxQA0Ue
— ❤︎ 𝑁 𝐼 𝐽 𝐼 𝐾 𝑂 ❤︎ (@nijiko_official) January 14, 2023
Neki pak kažu da je aplikacija zaista previše, kao i da je ova kolekcija najlošija do sada.
View this post on Instagram
Bilo kako bilo, ono što je sigurno – Louis Vuitton ne prestaje da bude u centru pažnje.

Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Izvor vesti: marieclaire.it
Izvor slike: Vittorio Zunino Celotto/Staff/GettyImagesPlus