Magični trodnevni event na Bledu uz brendove essence i Catrice
Trodnevno mejkap-druženje u organizaciji brendova essence i Catrice
29. septembar 2023.
| Dragana ĐurićSvi bismo želeli da opušten i zavodljiv osećaj letnjeg raspusta traje zauvek…Ili bar što je duže moguće! Sada, sa Catrice HOLIDAY UP BOX x Sara Jo, to konačno postaje moguće…
U saradnji sa Sarom Jo, Catrice predstavlja Catrice HOLIDAY UP BOX x Sara Jo.
Podsećajući na najlepše peščane plaže, Catrice HOLIDAY UP BOX x Sara Jo sadrži dobro poznate proizvode Holiday Skin Bronze & Glow paletu, Plump It Up Lip Booster sjaj za usne u neodoljivoj narandžastoj nijansi Fake It Till You Make It i POKLON svilenu maramu.
Za sunčani efekat na licu
Bronzer je sigurno jedan od najpopularnijih kozmetičkih proizvoda tokom cele godine. Licu će dati efekat sunčanja, dubinu ili dimenziju, preplanulost kože i definitivno glamurozan sjaj. Catrice Holiday Skin Bronze & Glow paleta stvara preplanuli ten sa samo nekoliko poteza četkice. Zahvaljujući laganoj, mekanoj teksturi sa visokom pigmentacijom, nijanse bronzera i hajlajtera se super lako nanose i blendaju. Izgledaćete kao da ste se vratili sa letovanja tokom cele godine.
Punije usne & visoki sjaj
Catrice Plump It Up Lip Booster sjaj za usne u narandžastoj nijansi naziva se Fake It Till You Make It je must-have ove sezone. Narandžasti sjaj za usne će osvežiti ten i dati vam pune usne visokog sjaja. Nelepljiva, lagana tekstura obogaćena je mentolom, vitaminom E i uljem jojobe. Prijatan je na usnama i ima efekat peckanja i hlađenja. Debeli, mekani vrh aplikatora olakšava glatko nanošenje.
Pored prijatnog dodira na koži, svilenkasta marama takođe pruža sofisticiran i šik detalj našim kombinacijama. Šal možete oblikovati na bezbroj načina: kao traku za glavu, šal, narukvicu, kaiš za torbu, gornji deo/top ili kaiš.
Potražite Catrice HOLIDAY UP BOX x Sara Jo na prodajnim mestima dm drogerija.
Cena: 1.188 RS
Dragana Đurić je dinamična i inovativna marketing menadžerka u Color Media International kompaniji, specijalizovana za rad na prestižnom magazinu Marie Claire. Dragana je svoju strast prema brendiranju i digitalnom marketingu pretvorila u impresivnu karijeru, usmeravajući Marie Claire ka novim visinama u digitalnoj eri. Njena ekspertiza u kreiranju strategija sadržaja i angažovanju ciljne publike doprinela je značajnom povećanju čitateljstva i online prisustva magazina. Dragana se ističe svojom sposobnošću da predvidi tržišne trendove i inovativno ih primenjuje, čime kontinuirano unapređuje brend Marie Claire u konkurentnom medijskom pejzažu. Njena predanost, kreativnost i stručnost čine je ključnom figurom u timu Color Media International, gde neprestano doprinosi rastu i razvoju Marie Claire na međunarodnom nivou.
Izvor slike: promo
Trodnevno mejkap-druženje u organizaciji brendova essence i Catrice
Novo izdanje, posvećeno stilu i lepoti pored novih trendova, donosi i odgovor kako prevazići kreativnu blokadu i iskoristiti nalet inspiracije.
Organizujte jedan pošteni ESCAPE.
Vrelina je u vazduhu i sve što želimo jeste da uživamo u slobodnom vremenu i napokon pustimo sebe na miru (pa makar i na kratko).
87 godina duga tradicija.