Odevne kombinacije za prohladno vreme u aprilu 2024.
Kao stvorene za nagli pad temperature.
19. april 2024.
| Miljana MomirovićKultni američki brend Levi’s lansirao je novu kampanju Live in Levi’s koja oslikava suštinsku povezanost između ulične mode i hip-hop kulture. Fokus kampanje nije samo na plavom denimu čije postojanje traje duže od jednog i po veka, već i na snazi pokreta i plesa.
Jakna, Majica, Kapa, Farmerke, Bokserice
U skladu sa tim, brend je organizovao dance masterclass u Beogradu na kom su učesnici imali priliku da usavrše osnovne hip-hop korake, uz ritam američkih muzičkih hitova iz devedesetih.
Čas je vodila poznata koreografkinja i influenserka Anja Stefanović, poznatija pod pseudonimom Unja Green.
Jakna, Farmerke
Majica, Jakna, Farmerke
U radionici je učestvovalo preko 40 ljubitelja Levisa, kao i poznati influenseri Andrija Jović, Maša Memedović i Nađa Erić koji su pokazali svoje hip-hop umeće, obučeni u Levi’s komade iz kolekcije za prolećne/leto 2024.
Zavirite u svet pokreta i ritma koji je dominirao plesnom salom tokom radionice.
Levi’s Dance Masterclass video
Jakna Farmerke Majica Prsluk Patike
Kapa Majica Farmerke Patike Torba
Novu kolekciju možete da pronađete u Levi’s prodavnicama u šoping centrima Galerija, Ušće, Rajićeva u Beogradu, Promenada u Novom Sadu i Delta Planet u Nišu, kao i u Fashion&Friends prodavnicama i onlajn šopu.
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
Izvor slike: PR
Kao stvorene za nagli pad temperature.
U Belodore parfimeriji u beogradskom tržnom centru Galerija, koja je ujedno i najveća niche parfimerija u Evropi predstavljen je prestižni parfemski brend AJMA.