
7 trendova sa Moscow Fashion Week-a koje morate da vidite
Vaš vodič kroz najupečatljivije stilove sezone.
25. април 2025.
| Miljana MomirovićBeograd, 25. april 2025. – Tema prolećnog, 55. Perwoll Fashion Week-a – Naše Sutra, inspirisana je, kao i uvek, aktuelnim društvenim dešavanjima i vrednostima koje ističu da sutra nije vreme koje tek dolazi, već trenutak koji počinje upravo sada. Naše Sutra oblikuju ruke dizajnera, njihove želje i hrabrost da se izraze i budu drugačiji i svoji.
Moda nisu samo tkanine i šavovi, ona je prostor u kome ima mesta za maštanje, za širinu pogleda i za spremnost da se to izrazi. Ona nije samo estetika, već sredstvo komunikacije, izraza i promena.
Pitali smo mlade dizajnere i studente mode šta za njih znači Naše Sutra i dobili smo mnogobrojne, zanimljive odgovore koji nisu bili samo reči, već duboke emocije i jake poruke. Poruke koje su bile jasne, umetničke, kreativne i inspirativne, ali ponajviše univerzalne i ljudske. Izabrano je nekoliko tema koje su postale stubovi Perwoll Fashion Week kampanje kao što su: Vizija, Autentičnost, Obrazovanje, Hrabrost, Sloboda, Eko Svest, Ljubav i Harmonija. Svi ovi pojmovi su vodeće vrednosti našeg projekta, deo kreativnih procesa u modi, a verujemo i univerzalnih vrednosti koje uvek treba promovisati.
Naše Sutra je Vizija. Svaki dizajn počinje inspirisan idejom, koja se ostvaruje u delu. Budućnost pripada onima koji je zamišljaju, onima koji odvažno gledaju dalje.
Naše Sutra je Autentičnost. To je spremnost da budu neponovljivi, uslov da budu ono što jesu. Jedinstvenost počiva na originalnosti i kreativnosti bez kompromisa.
Naše Sutra je Obrazovanje. Osnova za stvaranje boljeg društva. U modi, kao i u drugim oblastima, to nije samo učenje, već kontinuirano istraživanje, razvijanje novih tehnika i promišljanje o poruci koju šaljemo delima koje stvaramo.
Naše Sutra je Hrabrost. Da se stvara i kada se sumnja. Da se nadahnjuje i kada se menja. Da svojim krojevima šalju poruku da su svoji i smeli.
Naše Sutra je Sloboda. Moda nije okvir, već nesputani pokret individualnog izraza kome se teži.
Naše Sutra je Eko Svest. Briga o životnoj sredini i održiva moda su ključni elementi u viziji dizajnera. Veruju da održivost nije samo trend, već moralna obaveza svakog od nas.
Naše Sutra je Ljubav. Budućnost mode pripada svima. A svet sutrašnjice ne može postojati bez zajedništva, podrške i razumevanja.
Naše Sutra je Harmonija. Balans između mode, prirode i zajednice. Povezivanje različitosti kroz zajednički jezik kreativnosti i stvaranja.
Za vizuale kampanje zaslužni su naši poznati fotografi – Nebojša Babić, Miša Obradović i Dušan Milenković, kreatori i stilisti – Aleksandra Lalić, Ana Trošić Trajković, Adela Jovanović i Olja Marković, kao i studenti Fakulteta Primenjenih umetnosti. Kreacije na fotografijama predstavljaju rad brojnih domaćih kreatora autorske mode. Idejni koncept i kreativna direkcija realizovani su u saradnji sa Orange Studiom.
Perwoll Fashion Week će se ove godine održati u periodu od 15 do 20. maja u Luci Beograd i tradicionalno će se svojoj publici predstaviti smelo i aktuelno.
Beogradska nedelja mode, kao manifestacija od nacionalnog značaja, nikada nije predstavljala modni svet samo kao svet estetike, nego svet u kome se vizuelno ističu istinske vrednosti. To je sve moguće zahvaljujući talentu i razumevanju modnih kreatora kao istaknutih umetnika.
Vidimo se uskoro na prolećnom izdanju Perwoll Fashion Week-a!
Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Vaš vodič kroz najupečatljivije stilove sezone.
Nova serija vodećih Huawei gedžeta predstavljena je evropskoj publici na događaju u Berlinu.
Prolećni 55. Perwoll Fashion Week, temom Naše Sutra predstaviće brojne dizajnere, programe i modne trendove inspirisane umetničkim, ali i važnim životnim vrednostima.
Galerija Beograd je postala bogatija za još jedan sofisticirani italijanski muški brend.
Kérastase je sa ponosom predstavio Gloss Absolu, revolucionarnu liniju za negu kose dizajnirane da pruži ultimativni sjaj, glatkoću i kontrolu kovrdžanja. Namenjena generaciji Z, koja je uvek u pokretu i teži besprekornoj kosi, ali i svima kojima je sjajna kosa prioritet, Gloss Absolu rešava najčešće probleme sa kosom – masno teme, neukrotive vlasi i beživotan izgled, pružajući nezaboravan luksuzni sjaj.