
Koncerti koji nas očekuju u klubu BitefArtCafe do kraja prolećne sezone
Familija (24.5.), Yellowjackets (27.5.), Ana Popović (5.6.) i Deca Loših Muzičara (13.6.) čine maj i jun u BitefArtCafe klubu najraznovrsnijim do sada.
01. јун 2025.
| Miljana MomirovićNakon više od decenije postojanja, na desetine vrhunskih izvođača i hiljade posetilaca, koncertni serijal Musicology Sessions suočava se sa mogućim prestankom rada. Zbog sve težeg pronalaženja stabilnih sponzora, organizatori najavljuju da bi ovo leto moglo biti poslednj muzičkog projekta – ukoliko se do 20. juna ne pronađe podrška koja bi omogućila njegov opstanak.
„Borimo se 25 godina za svaki pedalj prostora za kvalitetnu muziku i muzičku scenu uopšte. Promovišemo mlade, dovodimo najveće funk/jazz/RnB izvođače današnjice, i do ovog trenutka smo uz pomoć prijatelja i sponzora uspevali da opstanemo. Nažalost, tokom epidemije korone ostali smo bez generalnog sponzora, pojavio se CEBEF i dao nam veštačko disanje na tri godine, ali je postajalo sve teže, a danas je praktično i nemoguće raditi Musicology na nivou na kojem smo nekada radili, a da cena karte ne bude astronomska za našu publiku. Nismo se predali, pokušavamo i dalje da nađemo partnere, kucamo na sva vrata, ali sami više ne možemo. Poslednji rok da se nešto promeni je 20. jun – kako bismo imali vremena da bukiramo sledeću sezonu“, izjavio je Miša Relić, osnivač i izvršni producent Musicology Sessions serijala.
U prethodnih godinu dana tim je neumorno radio na pronalaženju partnera, slali su predloge saradnje, sastajali se sa brojnim kompanijama, ali bez konačnog uspeha. Organizatori sada pozivaju zajednicu i sve koji veruju u snagu kulture da pomognu – kroz kontakt, preporuku ili direktnu podršku osobama i kompanijama koje su spremne da stanu uz kvalitetan kulturni projekat.
„U svetu u kojem kultura često biva poslednja na listi prioriteta, nama je postalo gotovo nemoguće da pronađemo stabilnog sponzora. Izvođači koje dovodimo sve su skuplji, a da bismo pokrili njihove honorare, ulaznice bi morale da koštaju preko 5000rsd – što znamo da je izvan domašaja mnogim našim posetiocima – a to nikada nije bio duh Musicology serijala. Dali smo sebi rok do 20. juna da pokušamo sve – da započnemo razgovore sa potencijalnim partnerima, sponzorima ili donatorima koji bi nam dali vetar u leđa i pomogli da prebrodimo finansijsku krizu. Zato vam se otvoreno obraćamo – ne kao organizatori, već kao zajednica. Ako znate kompaniju koja bi mogla da podrži Musicology Sessions, koja bi želela da se poveže sa kvalitetnom muzikom, koja veruje u dugoročne vrednosti – spojite nas. Ako znate osobu u marketingu, PR-u, HR-u ili top menadžmentu kompanije koja bi mogla da pokrene razgovor – javite nam se. Svaki kontakt, savet ili predlog može da napravi razliku. U narednim danima, spremni smo da se sastanemo sa svima koji pokažu interesovanje. Imamo spremne predloge saradnje, konkretne brojeve i mnogo entuzijazma da ne odustanemo bez borbe.
Iza nas su godine predivnih koncerata, trenuci koji su nas dirnuli, inspirisali i povezali. Svaki od njih dokaz je da smo zajedno stvorili nešto mnogo više od koncertnog događaja – izgradili smo emociju, zajednicu i prostor za iskreno muzičko iskustvo.
Musicology Sessions nije samo muzički događaj – to je prostor u kojem su ljudi rasli, otkrivali novu muziku i gradili scenu. Zato se sada ne obraćamo kao organizatori, već kao zajednica. Ako poznajete kompaniju, agenciju ili osobu koja bi želela da stane uz kvalitetan kulturni projekat – javite nam se. Svaki kontakt može da napravi razliku. Zahvalni smo na svemu što smo zajedno napravili i nadamo se stvaranju novih muzičkih uspomena“, poručuje tim Musicology serijala.
Organizatori ističu da su spremni za sastanke i razgovore sa svim zainteresovanim partnerima, imaju spremne modele saradnje i veruju da, uz podršku zajednice, ovo neće biti kraj – već samo pauza.
Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Izvor slike: Musicology Sessions
Familija (24.5.), Yellowjackets (27.5.), Ana Popović (5.6.) i Deca Loših Muzičara (13.6.) čine maj i jun u BitefArtCafe klubu najraznovrsnijim do sada.
Nova serija vodećih Huawei gedžeta predstavljena je evropskoj publici na događaju u Berlinu.
Galerija Beograd je postala bogatija za još jedan sofisticirani italijanski muški brend.
Prolećni 55. Perwoll Fashion Week, temom Naše Sutra predstaviće brojne dizajnere, programe i modne trendove inspirisane umetničkim, ali i važnim životnim vrednostima.
Kérastase je sa ponosom predstavio Gloss Absolu, revolucionarnu liniju za negu kose dizajnirane da pruži ultimativni sjaj, glatkoću i kontrolu kovrdžanja. Namenjena generaciji Z, koja je uvek u pokretu i teži besprekornoj kosi, ali i svima kojima je sjajna kosa prioritet, Gloss Absolu rešava najčešće probleme sa kosom – masno teme, neukrotive vlasi i beživotan izgled, pružajući nezaboravan luksuzni sjaj.