1. Home
  2. /
  3. Lifestyle
  4. /
  5. Report
  6. /
  7. Zanimljivi flasteri umesto bubuljica?...

Zanimljivi flasteri umesto bubuljica? Nov način prihvatanja sebe

17. јун 2024.

| Snežana Vranić
Nove generacije prihvataju akne i bez straha se bore protiv njih....

Isticanje akni flasterima je zanimljiva metoda novih generacija kojima žele da pokažu da im akne ne mogu ništa. Flasteri za bubuljice su novi trend koji ujedno i pomaže da se izbore sa ovom kožnom bolešću.

Dok su prethodne generacije očajnički pokušavajte da sakriju bubuljice gomilom pudera, generacija Z preuzima odgovornost za svoje akne. Čak bi se moglo reći i da uživa u njima. Umesto da diskretno prikrivaju akne, oni koriste šarene flastere koje mogu imati i print ili biti različitih geometrijskih oblika i podsećati na stikere.

Flasteri za bubuljice: Nove generacije se ne plaše akni

Dok je u nekim državama, uključujući i našu, ovo još uvek tabu tema, u Evropi se polako razvija trend u kome je sasvim normalno, čak poželjno da istaknete akne šarenim flasterima nalik stikerima. Sa druge strane, kada je SAD u pitanju, ovaj trend je već odavno popularizovan.

„U SAD-u su inkluzivnost i samoprihvatanje veoma ukorenjeni principi, posebno među generacijom Z koji prihvataju svoje nesavršenosti i bukvalno i figurativno“, objasnila je Klarisa Skalisi ( Clarissa Scalisi), konsultantkinja za trendove lepote. Više nismo u potrazi za savršenstvom. Kreativni i mladi ljudi u ovom proizvodu za negu kože pronalaze način da se izraze.

Ovaj trend su počeli da prate i milenijalci, ali i poznate ličnosti. Kada slavni poput Džastina  i Hejli Biber (Justin i Hailey Bieber)otvoreno pokažu svoje flastere, preneta poruka ima sve veću težinu. Kako kaže Skalisi, ovo govori o tome da ni oni nisu više u stalnoj potrazi za savršenstvnom. Mili Bobi Braun (Millie Bobby Brown) je takođe veoma otvorena kada su akne u pitanju. U emisiji Dru Barimor (Drew Barrymore) ona se pojavila sa flekom u obliku oblaka na obrazu i golom kožom.

Flasteri za bubuljice: Brendovi koji su popularni

Brendovi Squish Beauty i Starface su jednoglasno popularni među potrošačima. Jedna od popularnijih „linija“ je Flower Power (Moć cveća) koju je kreirao Čarli Hauard (Charlie Howard).  Kreator je objasnio: „Koristio sam hidrokoloidne flastere u prošlosti i uvek sam smatrao da su prilično klinički i dosadni. Hteo sam nešto slatko i zabavano, što je uklonilo medicinski aspekt inače neprijatne stvari. “

 

View this post on Instagram

 

A post shared by squish. (@squish.beauty)


Što se tiče brenda Starface, čiji je suosnivač Džuli Šot (Julie Schott), cilj je oduvek bio isti: normalizacija akni. „Vidljivost je zaista važna jer pomaže da se normalizuje nešto što bi ionako trebalo da bude sasvim normalno, pošto 95% ljudi to doživljava. Cilj je uvek da tema bude zabavna, podsticajna i optimistična.“

 

View this post on Instagram

 

A post shared by STARFACE (@starface)


Danas su njihovi flasteri u obliku zvezda svih boja, svuda. Želeći da zadovolji svoje fanove, brenda nastavlja da poboljšava svoje formule prilagođavajući ih svim tonovima kože.

Izvor slike: DragonImages/GettyImagesPlus

Nastavite da čitate