Bezvremenska Gucci Jackie torba u novom ruhu
Gucci Rosso, nova boja kuće.
19. јун 2024.
| Miljana MomirovićUlazak u gornji sloj luksuzne modne sfere je podvig koji malo brendova postiže. To je zato što industrijom dominiraju najikoničnije kuće koje su osnovni stub istorije – kao što su Hermès, Chanel i Louis Vuitton. Međutim, jedan mladi brend je uspeo da se probije i postao sinonim za najbolje obučene žene.
Kada su tada tinejdžerske glumice Ešli i Meri-Kejt Olsen osnovale The Row 2006. godine, ne samo da je ovaj svet bio neprobojan kao i uvek, već trend poznatih ličnosti koje pokreću sopstvene modne brednove nije bio naročito ambiciozan. Međutim, 18 godina kasnije, ovaj brend bez logotipa, uspeo je da se takmiči sa pionirima vrhunskih kreacijma, sa svojim luksuznim kolekcijama i aksesoarima koji privlače pažnju čak i pedantnog oka za detalje.
View this post on Instagram
„Brend The Row je oličenje diskretne i vanvremene elegancije, pretvarajući jednostavne modne komade u luksuzne i jedinstvene. Svake sezone imam strahopoštovanje prema ovom brendu“, objašnjava Libi Pejdž, menadžerka tržišta za Net-a-Porter. „The Row je jedna od mojih glavnih destinacija za modnu kapsulu cele sezone. Besprekornim detaljima, kvalitetom i zanatom postavila je odrednicu za tihi luksuz.“
View this post on Instagram
Zaista, bilo je nemoguće pobeći od trenda tihi luksuz posle godine u kojoj su pojavljivanja Gvinet Paltrou dospela na naslovne strane, a dubok uticaj Succession dodatno je podstakao trend. I zaista, za brendom The Row je potražnja porasla za 93% u prvom kvartalu 2024. godine. Pri tom, Margaux torba je proglašena najpopularnijim modnim komadom ove godine do sada.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Tajna uspeha brenda The Row možda leži u tome što hype nije zasnovan ni na društvenim mrežama ili na Nedelji mode, već je nepretenciozan i spor. To su modni komadi koji zaista govore o unutrašnjem samopouzdanju.
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
Izvor slike: ©Launchmetrics/spotlight
Gucci Rosso, nova boja kuće.