1. Home
  2. /
  3. Celebrity
  4. /
  5. Penelope Kruz i Bred...

Penelope Kruz i Bred Pit zajedno u Chanel kampanji

02. април 2024.

| Miljana Momirović
Spoj koji se čekao.

Kao omaž ravnoteži između klasične i moderne ikonične Chanel torbe, nova kampanja crpi inspiraciju iz francuske kinematografske istorije. Pogledajte.

U počast filmu Kloda Lelouča iz 1966. A Man and a Woman, Chanel torba prikazana je u potpuno drugačijoj dimenziji. Glumci Penelope Kruz i Bred Pit su tome doprineli u velikoj meri.

Penelope Kruz u Chanel kampanji

„Mislim da je to vizuelno bio revolucionarni film“, kaže Penelope Kruz. „Kasnije saznajemo koliko im je bilo teško da ga naprave, sa tako malim budžetom. Mislim da je glumačka ekipa imala samo 10-15 ljudi. To možeš da uradiš samo kada imaš njegov talenat. Mislim da je to bio tako moderan film za svoje vreme i uvek će biti. Neki mladi ljudi će tek otkriti ovaj film i režiju, „O moj Bože, tako je kul i tako moderan.“ Ne radi se samo o tome da je vizuelno bogat, već ima toliko slojeva. To je tako odličan film od početka do kraja.“

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

To je film, kaže Kruz, koji nikada neće biti savremen. „To je nemoguće“, kaže ona, pripisujući to Leloučevom jedinstvenom oku i talentu. „To je ono o čemu smo pričali u smislu vizije Kloda Leluča, njegovog oka. To je veoma moderan film, kako ga je prikazao, i ima dosta neočekivanih odluka u smislu gde je postavio kameru. Mislim da su svi njegovi filmovi ovakvi, ali evo još više zbog izbora kako da snima trke automobila, ponekad sakrije kameru na zaista neočekivanim mestima i to volim. To je ono što reditelja čini jedinstvenim i originalnim i posebnim“, dodaje ona.

Chanel torba kao fokusna tačka nove kampanje

Isto bi se moglo rekao i za ikoničnu torbu prikazanu u filmu. Chanel torbica koju je nosila zvezda Anouk Aimée bila je njen lični favorit, koji je nosila i na ekranu i van njega. A sličnosti se tu ne zaustavljaju. Hotel A Man and A Woman nalazi se u primorskom odmaralištu Dovil. Upravo tu je gospođica Chanel otvorila svoj butik šešira 1912. „Zaljubljujem se u Dovil“, kaže Penelop Kruz.

„Volim da radim sa brendom Chanel“, kaže. „Tokom godina uradili smo mnogo uzbudljivih stvari zajedno. Međutim, kada su mi rekli da je ovo priča o ovoj kampanji, nisam mogla da verujem.“

Kampanja, koju je fotografisao i režirao Inez & Vinoodh, oživljava francusku senzualnost crno-belih. Rezultat je bezvremenski, kao i sama torba.

„Osećam se veoma srećno što nosim ove komade“, kaže Kruz, „Što više znate o tome kako se nešto pravi i šta je potrebno, više cenite trud i talenat. Mislim da zato držanje Chanel torbe može učiniti da se tako osećaš. To je ono što stoji iza toga – konstantno stvaranje nečeg novog, ali istovremeno zadržavanje suštine brenda Chanel 100% netaknuto.“

 

Izvor slike: Belinda Jiao/Stringer/GettyImagesEntertainment, Joe Maher/Stringer/GettyImagesEntertainment

Nastavite da čitate