1. Home
  2. /
  3. Fashion
  4. /
  5. The Row, brend za...

The Row, brend za najbolje obučene žene 2024.

19. jun 2024.

| Miljana Momirović
Potencijalni modni brend godine.

Ulazak u gornji sloj luksuzne modne sfere je podvig koji malo brendova postiže. To je zato što industrijom dominiraju najikoničnije kuće koje su osnovni stub istorije – kao što su Hermès, Chanel i Louis Vuitton. Međutim, jedan mladi brend je uspeo da se probije i postao sinonim za najbolje obučene žene.

The Row, brend za najbolje obučene žene

Kada su tada tinejdžerske glumice Ešli i Meri-Kejt Olsen osnovale The Row 2006. godine, ne samo da je ovaj svet bio neprobojan kao i uvek, već trend poznatih ličnosti koje pokreću sopstvene modne brednove nije bio naročito ambiciozan. Međutim, 18 godina kasnije, ovaj brend bez logotipa, uspeo je da se takmiči sa pionirima vrhunskih kreacijma, sa svojim luksuznim kolekcijama i aksesoarima koji privlače pažnju čak i pedantnog oka za detalje.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Row Archive (@maisontherow)

Tihi luksuz

„Brend The Row je oličenje diskretne i vanvremene elegancije, pretvarajući jednostavne modne komade u luksuzne i jedinstvene. Svake sezone imam strahopoštovanje prema ovom brendu“, objašnjava Libi Pejdž, menadžerka tržišta za Net-a-Porter. „The Row je jedna od mojih glavnih destinacija za modnu kapsulu cele sezone. Besprekornim detaljima, kvalitetom i zanatom postavila je odrednicu za tihi luksuz.“

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Row Archive (@maisontherow)

Popularnost brenda The Row u 2024.

Zaista, bilo je nemoguće pobeći od trenda tihi luksuz posle godine u kojoj su pojavljivanja Gvinet Paltrou dospela na naslovne strane, a dubok uticaj Succession dodatno je podstakao trend. I zaista, za brendom The Row je potražnja porasla za 93% u prvom  kvartalu 2024. godine. Pri tom, Margaux torba je proglašena najpopularnijim modnim komadom ove godine do sada.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Row Archive (@maisontherow)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Row Archive (@maisontherow)

Suština uspeha

Tajna uspeha brenda The Row možda leži u tome što hype nije zasnovan ni na društvenim mrežama ili na Nedelji mode, već je nepretenciozan i spor. To su modni komadi koji zaista govore o unutrašnjem samopouzdanju.

 

 

Izvor slike: ©Launchmetrics/spotlight

Nastavite da čitate