
Odevne kombinacije za prohladno vreme u aprilu 2024.
Kao stvorene za nagli pad temperature.
19. април 2024.
| Miljana Momirović
Kultni američki brend Levi’s lansirao je novu kampanju Live in Levi’s koja oslikava suštinsku povezanost između ulične mode i hip-hop kulture. Fokus kampanje nije samo na plavom denimu čije postojanje traje duže od jednog i po veka, već i na snazi pokreta i plesa.

Jakna, Majica, Kapa, Farmerke, Bokserice

U skladu sa tim, brend je organizovao dance masterclass u Beogradu na kom su učesnici imali priliku da usavrše osnovne hip-hop korake, uz ritam američkih muzičkih hitova iz devedesetih.
Čas je vodila poznata koreografkinja i influenserka Anja Stefanović, poznatija pod pseudonimom Unja Green.

Jakna, Farmerke

Majica, Jakna, Farmerke
U radionici je učestvovalo preko 40 ljubitelja Levisa, kao i poznati influenseri Andrija Jović, Maša Memedović i Nađa Erić koji su pokazali svoje hip-hop umeće, obučeni u Levi’s komade iz kolekcije za prolećne/leto 2024.
Zavirite u svet pokreta i ritma koji je dominirao plesnom salom tokom radionice.
Levi’s Dance Masterclass video


Jakna Farmerke Majica Prsluk Patike

Kapa Majica Farmerke Patike Torba
Novu kolekciju možete da pronađete u Levi’s prodavnicama u šoping centrima Galerija, Ušće, Rajićeva u Beogradu, Promenada u Novom Sadu i Delta Planet u Nišu, kao i u Fashion&Friends prodavnicama i onlajn šopu.

Miljana Momirović je diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing kojoj je izražena strast moda i vizuelno izražavanje kroz odevne kombinacije. Višegodišnje iskustvo stekla je na lepotaizdravlje.rs, gde je razvila prepoznatljiv autorski glas za modno novinarstvo. Piše o modi sa osećajem za estetiku i pričom u pozadini svake kolekcije. Veruje da istinski stil počinje onog trenutka kada prestanemo da preslikavamo trend i počnemo da ga stvaramo na sebi svojstven, autentičan način. Zaljubljenica u minimalizam, francuski stil i detalje koji prave razliku.
Izvor slike: PR

Kao stvorene za nagli pad temperature.

Nova serija vodećih Huawei gedžeta predstavljena je evropskoj publici na događaju u Berlinu.


Prolećni 55. Perwoll Fashion Week, temom Naše Sutra predstaviće brojne dizajnere, programe i modne trendove inspirisane umetničkim, ali i važnim životnim vrednostima.




Galerija Beograd je postala bogatija za još jedan sofisticirani italijanski muški brend.
