Recept za francuski martini: Bezvremenski klasik koji osvaja ukusom
A priprema ne može biti lakša...
15. april 2024.
| Miljana MomirovićZdravlje, inovacija i ukus spajaju se u najnovijem gastronomskom podvigu kompanije Walter. U vremenu kada sve više ljudi teži različitim opcijama ishrane, Walter u svoj asortiman donosi potpuno novi proizvod – Vege ćevape! Izrađeni od organske soje i pažljivo odabranih začina, ovi ćevapi su ne samo bogati ukusom, već i hranljivi.
Uz svaki Vege ćevap, dolazi urnebes salata od tofu sira, koja dodatno obogaćuje vaš obrok svežinom i punim ukusom. Ovo je savršen spoj za sve ljubitelje biljne ishrane, ali i za one koji žele da probaju nešto novo i zdravo.
Uz ovaj novitet kompanija donosi još dva izvanredna jela koja će zadovoljiti i najistančanija nepca. Prvi je potaž od bundeve, a drugi je potaž od paradajza, oba servirana sa hrskavim somunom za savršen i lagan početak obroka.
Vegetarijanska ishrana smatra se jednim od najzdravijih režima ishrane na svetu, a njena osnova je povrće – dragocen izvor vitamina, vlakana i minerala koji su ključni za naše zdravlje i vitalnost. Što je obrok šareniji, to je i zdraviji – osim što ćete se osećati bolje, vaše telo će vam biti zahvalno. Proleće je savršeno vreme za uvođenje promena u ishrani, bez preteranog napora ili odricanja. Važno je istaći da povrće ne opterećuje organizam kalorijama, već ubrzava metabolizam i daje potrebnu energiju.
Sa Walterovim vegetarijanskim obrocima možete uživati u ukusnim, a manje kaloričnim jelima. Ova čarobna kombinacija zdravlja i gastronomskog zadovoljstva čini svaki obrok pravim užitkom, ne samo za telo već i za nepca.
Kompanija Walter BBQ već dve decenije posluje na tržištu Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, a od 2023. godine i u Sloveniji i Austriji. Kompanija je postala sinonim za kvalitet i inovativnost u prehrambenoj industriji. Sa fokusom na kombinaciji tradicionalnih receptura i savremenih poslovnih pristupa, regionalni gigant uspeo je zadovoljiti ukuse različitih generacija potrošača sa preko 40 lokacija u regionu.
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
A priprema ne može biti lakša...
U Belodore parfimeriji u beogradskom tržnom centru Galerija, koja je ujedno i najveća niche parfimerija u Evropi predstavljen je prestižni parfemski brend AJMA.