1. Home
  2. /
  3. Promo
  4. /
  5. Globalni uspeh: Nagrada za...

Globalni uspeh: Nagrada za najbolji dizajn, osvajanje Pariza i predstavljanje američkom tržištu pred šest miliona gledalaca

07. mart 2024.

| Miljana Momirović
Na vrhu uvek ima mesta ako se krene sa dna.

Za kompaniju Studijo, specijalizovanu za proizvodnju zidnih tapeta, početak ove godine obeležen je značajnim uspehom globalnih razmera. Već početkom godine predstavili su svoje umetničke tapete na prestižnom sajmu dizajna u Parizu, koji je posetilo više od 70 000 zaljubljenika u enterijer. Izvrsnost njihovog personalizovanog pristupa dizajnu dodatno je potvrđena osvajanjem nagrade German Design Award u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda. Dodatno, najgledanija američka medijska mreža CBS koja prosečno doseže gotovo šest miliona gledalaca, predstavila je ovu inspirativnu priču američkom tržištu.

🌱

Regionalna kompanija na prestižnom pariskom sajmu

Danas, više nego ikad pre, izvrsnost u dizajnu podrazumijeva pružanje brzih odgovora na sve zahtevnije potrebe tržišta, primenu višeperspektivnog pristupa te angažovanje u održivom i kružnom dizajnerskom procesu, osetljivom prema resursima i okolini. Osim što se od dizajna očekuje da pruži izvorni umetnički izraz, danas se takođe ističe važnost stvaranja dodatne vrednosti za društvo u celini. Na temelju ovih vrednosti uspostavljen je ovogodišnji Maison & Objet Paris, renomirani sajam dizajna koji postavlja trendove u industriji dekoracije i životnog stila. Svaka izložba, bilo da je fizička ili virtualna putem platforme MOM, predstavljala je jedinstvenu priliku za izražavanje kreativnog talenta, okupljajući 650 novih brendova pred očima 70 000 posetilaca iz Francuske i inozemstva. S više od 2 500 izlagača iz 150 zemalja i više od 1 000 predstavnika medija, ovaj događaj privukao je pažnju širom sveta i rezultirao s 87% ostvarenih saradnji i porudžina nakon završetka izložbe. Ove godine, kompanija Studijo predstavljala je Hrvatsku i zabeležila značajan uspeh:

Neopisiva je sreća izlagati na sajmu koji je godinama bio predmet želje. Takvi iskoraci, koliko god bili zahtevni i teški, otvaraju vrata nekim novim globalnim projektima, koja nismo mogli ni sanjati. Otvorilo nam se tržište 30-ak novih zemalja i duboko verujem da ćemo u narednom periodu itekako osetiti benefite svih napora i teških investicijskih odluka” – izjavila je Josipa Maras, umetnica i osnivačica kompanije Studijo Wallart.

Olive Grove


Priznanje međunarodnog žirija za izvrsnost dizajna

Na ovogodišnjoj dodeli nemačkih dizajnerskih nagrada German Design Award, na kojem su postavljeni novi međunarodni standardi za inovativne dizajnerske proizvode i jačanje konkurentnosti na globalnom tržištu, ponovno je slavio dizajnerski tim na čelu s Josipom Maras. Nezavisni međunarodni žiri, kojeg čine renomirani svetski stručnjaci iz industrije dizajna, proglasio je tapetu Žitna polja pobednicom u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda.

Uz neopisiv osećaj zahvalnosti što mi je poveren talenat, navela bih samo jedan stih za sve one koji se tek upuštaju u poduzetničke vode – Na vrhu uvek ima mesta ako se krene sa dna. Upravo tim pristupom vodila sam se od samih početaka naše priče. I dogodile su se velike stvari. Verujem kako smo i ovom nagradom još jednom potvrdili dominaciju hrvatskog brenda Studijo na vrhu međunarodne dizajnerske industrije.” – izjavila je autorica pobedničke tapete prilikom preuzimanja nagrade.

Tapeta Žitna polja osvojila je i nagradu Archiproducts Design Awards u Milanu, za najlepšu zidnu oblogu.

Grain fields 2 studijo

Iskorak na američko tržište

Zidne tapete brenda Studijo danas su prisutne u više od 20 zemalja širom sveta, no ove godine odlučili su hrabro zakoračiti na američko tržište. Njihovu priču prepoznali su producenti globalne emisije Europe By Design koja svakodnevno u domove celog sveta donosi svežu perspektivu europske izvrsnosti u dizajnu. Emisija je fokusirana na priče o inovacijama. Istražuje genijalnost dizajna i ljude koji ga oblikuju razotkrivajući izazove i uspone iza svake fascinantne ideje. Ovog puta, regionalna priča o uspjehu prikazana je na najgledanijoj američkoj televizijskoj mreži CBS, u glavnom večernjem terminu kojeg prosečno prati 5,96 miliona gledalaca.

Nike studijo

Na ovom projektu radili smo gotovo godinu dana. Velika je čast biti odabran od tako velike produkcije i premijerno ispričati svoju priču pred šest miliona ljudi koja se kasnije prenosi u više od 180 zemalja. Verujem kako je ovo tek početak našeg osvajanja američkog tržišta.” – zaključila je Josipa Maras.

Emisiju Europe by Design / Innovations, sa Studijem u glavnoj ulozi, možete pogledati na Studijo kanalu . Njihove tapete možete pronaći i u Srbiji, u salonima „Dalmata“ i „Polydec“, a globalno su dostupne preko veb-stranice www.studijo.co.

Izvor slike: PR

Nastavite da čitate