
Globalni uspeh: Nagrada za najbolji dizajn, osvajanje Pariza i predstavljanje američkom tržištu pred šest miliona gledalaca
Na vrhu uvek ima mesta ako se krene sa dna.
15. април 2024.
| Miljana MomirovićLjubitelji estetike enterijera, elegancije i prefinjenosti okupili su se na brunchu Studijo & Dalmata povodom predstavljanja nove kolekcije zidnih tapeta umetnice Josipe Maras. Domaćini ovog susreta Stefan Vasiljević i Igor Živković, osnivači jedinstvenog concept store-a Dalmata, okupili su neke od najpoznatijih srpskih arhitekata i dizajnera enterijera da jednostavno – slave umetnost. Iako su Studijo tapete već dve godine prisutne na tržištu Srbije, ovaj susret se pokazao kao idealna prilika za jačanje saradnje u dizajnerskoj industriji na regionalnom nivou.
Studijo tapete se prvenstveno odlikuju autentičnošću i bezvremenskom umetnošću. Svaka tapeta je pažljivo dizajnirana i oslikana ručno. Na tržištu su se predstavili personalizovanim tapetama, a među prvima u regionu predstavili su vodootporne tapete. Godine 2022. stavili su ceo proces proizvodnje pod isti krov i pokrenuli prvu hrvatsku fabriku tapeta. Izvrsnost rada Josipe Maras, mlade umetnice i uspešne preduzetnice, potvrđena je dominacijom brenda Studijo na podijumu najprestižnijih takmičenja u svetu dizajna. Treću godinu za redom, brend Studijo slavio je u Milanu, svetskoj prestonici mode i dizajna, pobedom u kategoriji za najlepšu završnu oblogu na prestižnom takmičenju Archiproducts Design Awards. Ovogodišnji pobednik je tapeta Žitna polja, čiju je izvrsnost potvrdila i German Design Award 2024. Studijo, sa nagrađivanim tapetama poput Maslinika, Mramornog cveta i sada Žitnih polja, je postao sinonim za vrhunski kvalitet i inovativnost i time još jednom potvrdio da ova regija ima obećavajuću budućnost u svetu dizajna.
Josipa Maras, umetnica koja potpisuje nagrađivane dizajne tapeta, izrazila je oduševljenje podrškom srpske dizajnerske industrije: „Studijo tapete na srpskom tržištu, pre svih projekata i poslovnih saradnji, prepoznali su – ljudi. Oni su razlog zašto danas, ovde, predstavljamo naše radove pred renomiranim arhitektama i dizajnerima. Veoma cenim rad kolega u srpskoj dizajnerskoj industriji i ponosna sam što zajedno imamo priliku da umetnost naših krajeva prikažemo svetu. Posebno sam zahvalna našim domaćinima Stefanu i Igoru koji su među prvima prepoznali izvrsnost našeg rada i omogućili da naše tapete ožive enterijere širom Srbije.“
Domaćin skupa, concept store Dalmata, predstavlja novi standard luksuza i kreativnosti na srpskom tržištu, sa fokusom na estetiku i funkcionalnost. Dalmata klijentima nudi mesto za potpuno iskustvo dizajna enterijera. Takođe predstavlja kompletnu uslugu na jednom mestu koja klijentima pruža podršku u svim fazama procesa planiranja prostora – od ideje, razvoja do realizacije projekta. Njihov nameštaj se izrađuje od vrhunskih materijala – mermera, granita, oniksa, travertina, kvarca i kvarcita, oslanjajući se na dugu porodičnu tradiciju obrade drveta i kamena. Već godinu dana dominiraju u industriji dizajna enterijera i luksuznog nameštaja, a rado uključuju i vanvremensku umetnost Studijo tapeta u svoje projekte.
„U Dalmati svaki projekat nosi pečat vrhunskog kvaliteta i dizajna. Naša misija je da klijentima pružimo alate koji će omogućiti realizaciju njihove vizije prostora iz snova. Kao mladi concept store, pažljivo biramo brendove i partnere sa kojima želimo da gradimo velike priče. Oni za nas nisu samo poslovni saradnici, kroz godine rada postaju članovi naše porodice. Posebno mesto u našem srcu zauzimaju Studijo tapete, koje svojom autentičnošću i bezvremenskim šarmom odražavaju duh našeg brenda. Ponosni smo što smo upravo mi, njihovi verni ambasadori i domaćini u Srbiji“ – rekao je Igor Živković.
Sve kolekcije Studijo tapeta možete pogledati na web stranici: www.studijo.co, dok Dalmata usluge i ponudu nameštaja možete istražiti na dalmata.rs.
Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Na vrhu uvek ima mesta ako se krene sa dna.
Na vrhu uvek ima mesta ako se krene sa dna.
Kérastase je sa ponosom predstavio Gloss Absolu, revolucionarnu liniju za negu kose dizajnirane da pruži ultimativni sjaj, glatkoću i kontrolu kovrdžanja. Namenjena generaciji Z, koja je uvek u pokretu i teži besprekornoj kosi, ali i svima kojima je sjajna kosa prioritet, Gloss Absolu rešava najčešće probleme sa kosom – masno teme, neukrotive vlasi i beživotan izgled, pružajući nezaboravan luksuzni sjaj.