Šta vas očekuje u novom broju MARIE CLAIRE-a? Listamo izdanje za jesen 2024!
Novo izdanje, posvećeno stilu i lepoti pored novih trendova, donosi i odgovor kako prevazići kreativnu blokadu i iskoristiti nalet inspiracije.
14. novembar 2024.
| Miljana MomirovićPovodom nedavnih informacija o zloupotrebama digitalnog saobraćaja i prodaji lažnih poseta, mi iz Color Media International želimo da se oglasimo sa jasnom porukom: Već dvadeset godina smo u digitalnom izdavaštvu i sve to vreme poslujemo isključivo po najvišim etičkim standardima i prema posetiocima i prema klijentima, zasnivajući našu reputaciju na kvalitetu i transparentnosti.
Kao vlasnici i izdavači vodećih medijskih sajtova kao što su: Hello Magazin (www.hellomagazin.rs), Story (www.story.rs), Gloria (www.gloria.rs),
Svet & Scandal (www.svet-scandal.rs), Lepota i Zdravlje (www.lepotaizdravlje.rs), Marie Claire (www.marieclaire.rs) i Casa Design (www.casadesign.rs), obezbeđujemo stvaran i organski saobraćaj koji dolazi od prave publike.
Nikada nismo pribegavali skriptama, botovima ili lažnim profilima za veštačko povećanje posete na portalima – svaka poseta i svaki klik dolazi isključivo od stvarnih ljudi, što u bilo kom trenutku može da potvrdi nekoliko nezavisnih servisa za monitoring web saobraćaja kao što su Gemius, Google Analytics ili Yandex Metrica.
U periodu od 2022. do 2024. godine, dok su skripte drugima „popravljale” statistiku, Color Media International je zabeležila stvarnih preko milijardu poseta i 1,4 milijarde pročitanih stranica na našim web portalima.
Ovi rezultati su proizvod kontinuiranog rada, kvaliteta i relevantnog sadržaja koji dopire do prave publike. Naši klijenti nakon svake kampanje dobijaju detaljne statistike, koje pružaju transparentan uvid u rezultate i učinak njihovog oglašavanja.
Pozivamo brendove, marketinške agencije i direktne oglašivače da sarađuju sa nama i iskoriste prednost medijske mreže koja privlači autentične posetioce i garantuje stvaran angažman. Naša posvećenost kvalitetu i profesionalizmu čini Color Media International pravim izborom za sve koji žele efektivne i merljive rezultate.
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
Novo izdanje, posvećeno stilu i lepoti pored novih trendova, donosi i odgovor kako prevazići kreativnu blokadu i iskoristiti nalet inspiracije.
U Belodore parfimeriji u beogradskom tržnom centru Galerija, koja je ujedno i najveća niche parfimerija u Evropi predstavljen je prestižni parfemski brend AJMA.