
Kako se izboriti sa problematičnim kolegama?
Ovo nije svakako nije prijatno, ali je najbolje rešenje...
31. октобар 2024.
| Miljana MomirovićZdravo poslovno okruženje poboljšava kvalitet vremena u kancelariji.
InfoJobs, online platforma za traženje posla, daje priručnik sa korisnim savetima za one koji žele da izbegnu problematične kolege, neguju pozitivne radni odnos i budu cenjeni od strane kolega.
Dobra koleginica ne zarađuje za život špijunirajući tuđi ekran ili dokumente ali takođe i uvek kuca pre ulaksa u zatvorenu kancelariju.
Intenzitet glasa zaista jeste važan za održavanj mirnog okruženja, bez obzira na napetost situacije. Ograničavanje preterano visokih tonova pomaže da svi ostanu fokusirani i pokazuju da imate poštovanje prema radu drugih članova kolektiva.
Pokušajte da izbegnete nepotrebne poruke kako biste izbegli nepotrebno zatrpavanje sandučića vaših kolega. Umesto toga, pošaljite jedan mejl koji sadrži sve informacije u vezi sa jednom temom. Ako je moguće, odlučite se za direktan razgovor licem u lice ili putem aplikacija za razmenu poruka, koje se sada često koriste na poslu, i za hitna i za manje hitna pitanja.
Saradnja stvara sinergiju u kolektivu i dovodi do boljih rezultata – i vas i drugih. To znači da, ako se pitate kako biti dobra koleginica, prihvatite rad pod jednakim uslovima koji doprinosi zajedničkom uspehu – bez preteranog hvalisanja.
Priznavanje dostignuća kolega je pravi čin velikodušnosti koji pojavača osećaj pripadnosti. Uvažavanje uspeha drugih ne samo da podstiče pozitivno orkuženje, već gradi jake odnose zasnovane na uzajamnom poverenju.
Poštovanje i ljubaznost, pre svega. Osnova svake profesionalne i neprofesionalne zajednice jeste uzajamno poštovanje. Tretiranje svih, od menadžera do partnera, sa istom pažnjom i ljubaznošću pokazuje emocionalnu zrelost i promoviše harmonično radno okruženje.
Podrška kolega pomaže da se popune sve praznite. Znati kako ponuditi razumevanje ili pažljivo slušanje u teškim trenucima je odlika dobre koleginice. Ovo i te kako pomaže u stvaranju atmosfere poverenja – kritičnog elementa za smirenost kolektiva.
Sposobnost mirnog rešavanja problema, bez dopuštanja da emocije prevladaju je ključna veština za zdravo poslovno okruženje. Izražavanje mišljenja mirno i bez sukoba pomaže u stvaranju pozitivne atmosferu. Čak i u slučaju različitih stavova, dobra koleginica zna kako da ostane mirna i doprinese dijalogu na konstruktivan način.
Važno je znati kako da prihvatite različitosti i upravljate zrelo za bolji odnos sa kolegama. Izbegavanje ishitrenih reakcija i predrasuda, kao vežbanje diskrecije su dragocene osobine za izgradnju trajne veze zasnovane na poverenju.
Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Izvor slike: SeventyFour/GettyImagesPlus
Ovo nije svakako nije prijatno, ali je najbolje rešenje...
Ovo nije svakako nije prijatno, ali je najbolje rešenje...