
Kako prepoznati psihičko nasilje od nadređenih?
Ovakve probleme ne smete ignorisati...
04. август 2024.
| Miljana MomirovićBez obzira na godine iskustva i poziciju, dilemu kako napisati mejl koji ostavlja profesionalan utisak i konvertuje rešava uspešna preduzetnica.
Direktorke kompanija Girlboss i Hootsuite, Irina Novoselsky odgovara kako zadržati autentičnost, a da pisanje mejla ostane direktno i konkretno. Pročitajte u nastavku.
Novoselsky tvrdi da nije loše zapitati se: Kada možemo biti sigurni u istinsku reakciju na nešto?
Ona tvrdi da emotikoni u mejlu pružaju osećaj glasovne poruke. Tekst često nije dovoljan, pa tvrdi da je važno pojasniti ga, a upotreba ove grafike sada dolazi prirodno.
Ukoliko unapred znate da pisanje mejla oduzima previše vremena, razmislite da li bi telefonski razgovor ili sastanak bio bolja opcija. Ako vas muči kako formulisati sadržaj, a da ga sagovornik najbolje protumači, glasovna komunikacija otklanja nedoumice. Na kraju, jednostavno pošaljite rezime sa ključnim informacijama.
Irina Novoselsky ističe da, kao i kada je u pitanju javni nastup, pri pisanju mejla moramo biti direktni, ljubazni i konkretni. Što se više pridržavamo ovih principa, to više motivišemo sagovornika a da nam odgovori na isti način, čime se osigurava efikasna komunikacija.
Generalno, direktorka smatra da, barem sa njene tačke gledišta, mejl treba da bude jednostavno napisan i ljudski, i da ni pod kojim okolnostima ne treba da sledimo uputstva koja su se čula u prošlosti, a koja su sadržana u apsurdnoj frazi piši kao da si muškarac. Zato pišemo kao jake i profesionalne žene i nepotrebno ograničavamo autocenzuru.
Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Izvor slike: insta_photos/GettyImagesPlus
Ovakve probleme ne smete ignorisati...
Ovo nije svakako nije prijatno, ali je najbolje rešenje...
Drugi to neće dugo podnositi..
Nekad davanje otkaza može biti sprečeno..