1. Home
  2. /
  3. Hair & Beauty
  4. /
  5. Tajne kanskih šminkera za...

Tajne kanskih šminkera za postojani makeup na crvenom tepihu

23. мај 2023.

| Aleksandra Dudvarski
Oni deluju u senci kako bi se zvezde otkrile u svom najboljem svetlu pod blicem fotoaparata. Tri stručnjaka za šminkanje dele svoje tajne i tehnike za ulepšavanje slavnih ličnosti na crvenom tepihu.

Bilo da se penjete uz stepenice Kanskog filmskog festivala ili gazite crvenim tepihom na ceremoniji poput dodele Oskara, šminka igra ključnu ulogu u poboljšanju izgleda. Ali kako šminkeri uspevaju da uvek postignu besprekornu šminku? Tri stručnjaka otkrivaju svoje tajne i iza kulisa svog rada.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @glamfendi

Tajne kanskih šminkera – Šminka koja mora biti lepa u stvarnom životu kao i na fotografiji

Na crvenom tepihu, šminka mora da ispuni dva glavna uslova: da bude lepa na fotografijama kao i u realnosti. Tehnički izazov za šminkere jer šminka dizajnirana da bude lepa na fotografijama neće nužno biti takva i u stvarnom životu.

„Kada šminkate ličnost za crveni tepih, morate biti u stanju da se prilagodite licu, da senke i svetla rade“, objašnjava Sandrine Cano Bock (Sandrin Kano Bok), šminkerka za Chanel koja se već pobrinula za lepotu glumica poput Mathilde Lutz (matilde Luc), Tilde Swinton (Tilde Svinton) i Marion Cotillard (Marion Kotijar). „Zbog toga ne treba preterivati kada je ten u pitanju. Izbegavamo svetle pudere koji će se uhvatiti na slici, ali ne i golim okom.“

Jer blicevi fotografa ili svetla projektora zaista mogu da pokvare šminku : da li se sećate ovih snimaka Angeline Jolie (Anđeline Džoli) 2014. , na kojima se glumica pojavila sa viškom pudera za matiranje?

Tajne kanskih šminkera- kozmetički proizvodi

koje treba izbegavati na crvenom tepihu

Neprijatelj broj 1 na crvenom tepihu? Proizvodi koji imaju tendenciju da izgledaju masno. „Kao osnova, masne teksture treba zabraniti jer jednom na crvenom tepihu, zvezde mogu da se znoje, tako da šminka možda neće trajati“, kaže Sandrine.

Da bismo sublimirali kožu, treba da zaboravimo suviše debele podloge: „Mogu da daju kartonsku stranu koja nije baš lepa“, primećuje Margaux Jalouzot (Margo Jalouzo), zvanični šminker L’Oreal Paris. Takođe, nema govora o promeni prirodnog tena, puder mora apsolutno da odgovara boji kože. Konačno, pudere za fiksiranje treba koristiti štedljivo jer „oni hvataju blic“, dodaje Harold James (Harold Džejms), šminker za Kan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @glamfendi

Generalno, sve što nije vodootporno treba izbegavati na crvenom tepihu: „Maskara koja nije vodootporna ne zadržava oblik trepavica, osim toga može da teče. Olovke za oči ili masna šminka rizikuju da skliznu odnosno razmažu se na toploti “, precizira Sandrine.

Na usnama, čuvajte se mat završnih slojeva koji imaju „formulu koja ponekad može isušiti usne“, objašnjava Margaux. Sa sjajem treba rukovati pažljivo: „Ako ličnost ima raspuštenu kosu, u slučaju naleta vetra kosa će se zalepiti“, dodaje Sandrine.

Šta, naprotiv, treba dati prednost? Iluminatori ili hajlajteri, „pod uslovom da znate gde da ih nanesete“, upozorava Sandrine. „Bolje je sačekati do kraja šminkanja. Postavite hajlajter na jagodice ili u unutrašnji ugao oka, jer to daje efekat mokrog izgleda“.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Damiani London (@di_damiani)

Veoma često, šminka slavne ličnosti za crveni tepih se proučava nedeljama (ili čak mesecima) unapred: „Prvo razgovaramo sa slavnom ličnošću, kako bi nam pokazala svoju odeću… Ideja je da pokušamo da uhvatimo njen univerzum i šta će ona želeti da da kao informaciju na crvenom tepihu. Razgovaramo i sa frizerom i stilistom kako bismo imali potpunu harmoniju izgleda. Šminka će doći da sublimiše sve“, kaže Margaux Jalouzot.

„Unapred razmišljamo o makeupu za crveni tepih“

„Mnogo lookova je pripremljeno unapred jer su haljine šivene po meri. Tako da unapred razmišljamo šta ćemo da uradimo u pogledu lepote kako bi sve funkcionisalo.“, kaže Harold.

Sandrine uvek istražuje pre nego što upozna slavnu ličnost koju će šminkati: „Uvek unapred istražujem, skoro ne idem po osećaju. Uvek me zanima njena filmografija ako je glumica. ,Gledam njen izgled , sve fotografije koje je uspela da postavi na društvene mreže… Ponekad dođem do inspiracije, koja me inspiriše i u zavisnosti od toga šta slavna ličnost želi, pričamo o tome. Slušanje je važno.“

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Damiani London (@di_damiani)

Tajne kanskih šminkera- poverenje

Ako je bitno da šminka bude u skladu sa odabranom odećom, ona takođe mora da odgovara ličnosti slavne ličnosti , kako objašnjava Margaux : „Mi težimo da pravimo izgled koji će nam se dopasti. Ali glavna tačka je da se slavna ličnost oseća dobro. Jer ako se ne oseća prijatno na crvenom tepihu, neće praviti lepe slike. To je kao u stvarnom životu, ako nam nije prijatno to će se videti. Zato je veoma važno da joj ukažemo poverenje, da je umirimo.

Naša uloga je da prikažempo slavnu ličnost u što boljem svetlu“, kaže Sandrine , koja dodaje da ponekad šminker mora da bude i psiholog: „Postoje poznate ličnosti koje vam pokazuju inspirativne slike koje ne moraju nužno da odgovaraju. Na vama je kao šminkeru da se prilagodite i objasnite šta je najbolje za nju.“

„Imamo vrlo malo vremena, ali jedino što želimo je da se ona oseća cenjenom.“

Za Harolda  je od suštinskog značaja uspostavljanje ovog odnosa poverenja sa poznatim ličnostima koju šminka: „Nekoliko sati koje ćemo provesti zajedno pre crvenog tepiha je odlučujuće. To će učiniti da se slavna ličnost oseća snažno, uverena da će moći ćemo da stignemo pred stotine bleskova sa osmehom ili odlučnošću. Za poznate ličnosti koje već ne poznajemo, moramo naučiti da otkrivamo sebe.  To je zaista deo moje filozofije šminkanja, želim da žena koju šminkam može da se oseća snažno, lepo i da mi veruje.“

 

Tajne kanskih šminkera  za sakrivanje

neprospavane noći ili bubuljice

Kao i mi, poznate ličnosti ponekad imaju „dane loše kože “ sa izraženim nesavršenostima ili podočnjacima zbog umora. Na sreću, šminkeri imaju mnogo tehnika da sve ovo isprave. „Da sakrijem bubuljicu, napravim podlogu sa bojom tena. Zatim ću korektorom da uradim pointilizam i da obradim bubuljicu tako da se spoji sa podlogom i onda popravim puderom“, otkriva Sandrine.

Pazite, međutim, ova tehnika neće raditi svaki put: „Svim devojkama koje imaju bubuljice, objašnjavam im da ćemo sakriti hrapavost, ali ne i izbočine nastale od bubuljica. Na fotografiji to nećete videti, ali sa blicevima i svetlima crvenog tepiha je drugačije.“

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @stylingbygt

Druga tehnika: nanesite blago zeleni korektor na nesavršenost, a zatim preko njega nanesite korektor. Zelena boja će zaista neutralisati crveno/ružičasto dugme.

Za podočnjake funkcioniše trik nanošenja svetle tačke ružičastog rumenila ispod tamnog kruga . „Takođe volim da koristim malu belu podlogu koju stavljam na tamni krug. Tapkam i masiram u isto vreme da pojačam cirkulaciju krvi. Zatim dodam korektor. Ova tehnika donosi svetlost vašoj koži. područje“, kaže Sandrine.

Takođe, „na crvenom tepihu ne smemo zaboraviti da proizvod nanesemo na uši, potiljak, vrat… Ništa ne sme da nam promakne“, dodaje Margaux.

Čak i ako izađete iz hotelske sobe, šminka je savršena, na putu do crvenog tepiha brzo se može desiti nesreća sa šminkom: od karmina koji je skliznuo na zube do maskare preko lica koje počinje da se znoji i sija… Dakle, pre nego što pozirate fotografima, potrebno je malo popravke – često to radi sama slavna ličnost.

„Dajem im male papirne ubruse i ruž za usne. Za svaki slučaj dam i štapiće od pamuka“, objašnjava Sandrine. „I uvek im savetujem da se pogledaju u ogledalo i provere usta pre nego što izađu na crveni tepih. Harold prska malo spreja za fiksiranje kao poslednji korak, „osvežava kožu i postavlja šminku“.

Izvor vesti: maireclaire.fr

Izvor slike: Andreas Rentz / Staff via Getty Entertainment; Pascal Le Segretain / Staff via Getty Entertainment

Nastavite da čitate