- Home
- /
- Hair & Beauty
- /
- Rijana u novoj kampanji...
Rijana u novoj kampanji za Dior J’adore parfem
08. septembar 2024.
| Miljana MomirovićNakon više od 20 godina, pevačica Rijana je postala novo zaštitno lice za Dior J’adore parfem, jednog od najpopularnijih mirisa na svetu.
Prošlo je skoro tri meseca otkako je parfemska kuća objavila ovu vest, a kao ljubitelj parfema, odbrojavala sam dane da vidim kakvu kampanju pripremaju. Sada je konačno ovde.
Dior J’adore parfem
Uprkos činjenici da je Dior J’adore parfem lansiran 1999. godine, što u poređenju sa drugim kultnim luksuznim mirisima nije tako davno, vrlo brzo je postao klasik. I dok je sveži, cvetni sapunjavi J’adore-a bez sumnje bezvremenski, kao da više nije bio na vrhu jer su niše parfemi svuda.
Nova kreativna vizija i Rijana u glavnoj ulozi samo otvaraju zaista veličanstveni mirisni svet, pružajući mu novi život.
Rijana, novo zaštitno lice Dior J’adore
Za početak, već je poznato da je Rijana veliki ljubitelj Dior J’adore. „Oduvek sam volela ovaj parfem. Moja majka je radila u prodavnici parfema i donosila je kući testere kada su bili skoro prazni. U kući je uvek bila bočica J’adore“, kaže ona.
Zatim dolazimo do same kampanje. J’adore je parfem koji ima suštinske veze sa zlatom – postao je simbol svih stvari koje su blistave, raskošne i luksuzne. Prethodna kampanja Šarliz Teron je zaista ušla u taj koncept tečnog zlata, ali najnoviji film donosi drugačiju, moderniju, razumljiviju interpretaciju. Rijana je viđena kako šeta kroz Versajsku palatu — destinaciju koja je neraskidivo povezana ne samo sa zlatom i raskoši, već i sa moći.
U filmu, Rijana je prikazana kao moderna kraljica, koja zaslepljuje svoj put kroz palatu aurom sjaja, lepote i sigurne ženstvenosti. „J’adore čini da žene osete da mogu da postanu ono što zaista žele da budu, duboko u sebi. To je magično“, kaže Rijana.
View this post on Instagram
Ključne note: cvet narandže, jasmin, ruža.
Ova kampanja označava tačku u istoriji mirisa – Dior to zna, ičini se, Rijana to takođe zna. „Kuća Dior je uvek predstavljala najviši nivo elegancije, zanatstva i raskoši žene. Uvek je čast biti deo istorije brenda, a predstavljati J’adore je još veća odgovornost zbog koliko je ovaj parfem važan za Dior“, kaže ona.
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
Izvor slike: Matt Winkelmeyer/Staff/GettyImagesEntertainment