Bezvremenska Gucci Jackie torba u novom ruhu
Gucci Rosso, nova boja kuće.
20. јун 2024.
| Miljana MomirovićDizajniranje kultnih aksesoara je u krvi Miuccia Prada. Kao najmlađa unuka dizajnera Mario Prada, koji je osnovao luksuzni brend 1913. godine, Miuccia je preuzela kuću 1978.
Nakon skoro 50 godina na čelu, Prada se danas smatra ne samo jednom od najpoznatijih italijanskih modnih kompanija, već i nastavlja da kreira neke od najtraženijih aksesoara. Stoga ne čudi da je Prada često ispred svega, posebno kada su u pitanju torbe.
Prada ima dugu istoriju dizajniranja legendarnih tašni. Od Galleria torbe koja je prvi put puštena u prodaju 2007. godine do novije Cleo torbe koja je debitovala 2021. godine i brzo postala nezaobilazni aksesoar širom sveta.
Najznačajnija je upotreba najlona, koji je prvi put predstavljen 1985. sa lansiranjem kultnog Prada Nylon ranca i ponovo lansiran 2019. godine. Tkanina je sada zastupljena u aksesoarima i modnim komadima, a takođe je i sinonim za brend.
Ubrzano napred ka njenom najnovijem dizajnu, Prada Buckle torba je prvi put predstavljena na Nedelji mode za proleće/leto 2024. godine. Kreirana zajedno sa kreativnim direktorom Rafom Simonsom, torba Buckle neprimetno spaja prepoznatljive reference stila brenda na umeće i ljubav prema neočekivanim korisnim akcentima.
Prostrana torba ima gornje ručke ušivene na način koji omogućava skidanje kožnog kaiša, što ga čini potpuno prilagodljivim. Kaiš se može ostaviti otvoren za ležerniji efekat ili zatvoren za elegantniju završinu. Torba sa kopčom je dostupna u crnoj, beloj i braon boji – sa ili bez ručno vezenih metalnih kopči – i u tri veličine.
Ako ove sezone nameravate da nabavite bezvremenski Prada modni komad, onda je Buckle torba najbolji izbor jer je već na putu da postigne kultni status.
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
Izvor slike: ©Launchmetrics/spotlight
Gucci Rosso, nova boja kuće.