Čuveni brend Jacquemus i njegovih 7 nezaboravnih modnih revija!
Jacquemus je više od minijaturnih torbica i modnih kreacija.
14. јануар 2023.
| Borivoj AntonićKvalitetna odeća poseduje velike prednosti, kao što je istrajnost i ekonomičnost. Zato evo nekoliko saveta kako da prepoznate kvalitetnu odeću.
„Kada steknete nekoliko refleksa da prepoznate kvalitet odevnog predmeta, više ne možete bez njega i postajete zahtevni“, nagoveštava Fanny Enjolras Galitzine, kreator naloga @the_greenimalist na Instagramu i autorka knjige Eco- odgovorna moda.
Pitanje glasi „koji su onda ti dobri refleksi za usvajanje“?
„Prvo što treba da uradite je da pročitate etiketu“, kaže En Monteser, autorka The Ideal Dressing i kreatorka brenda Les Sublimes. Osim što je to za potrošače daleko od očiglednog. Prema studiji koju je sprovela Circular Fashion Observatori Tek&Care Chair u aprilu 2022. godine, 37% ispitanika kaže da obraća pažnju na etiketu odeće kada kupuje u prodavnici u poređenju sa 8,2% kada kupuje onlajn.
Međutim, iza etikete se kriju vredne informacije, počevši od materijala. „Materijali koji traju tokom vremena su prirodni materijali, kao što su pamuk, lan, vuna. Posebno ako imaju Oeko Tek 100 ili GOTS sertifikat jer ne sadrže toksične tretmane koji slabe tkanine“, objašnjava Fanni Enjolras Galitzine, i da nastavi „Bolje je izbegavati mešavine materijala, posebno za pletiva, jakne i kapute koji su prilično krhki komadi. Odeća od čiste vune će vremenom biti mnogo čvršća od kaputa od vune i poliestera“.
Pored sastava, zemlja proizvođača odeće može biti dobar pokazatelj. „Na primer, ako je kaput napravljen u Italiji ili dukserica u Portugalu, to znači da je brend krenuo u potragu za specifičnim znanjem, što može biti garancija kvaliteta“, objašnjava En Monteser.
Kada se etiketa analizira, možemo preći na sledeći korak i posmatrati debljinu, završnu obradu i šavove odeće. Vid i dodir su naši najbolji saveznici.
Počnimo sa debljinom. Debeli pamuk će biti teži i manje providan od veoma tankog pamuka, pa će stoga trajati duže. Imajte na umu, kako Fani Enjolras Galicin ističe, da „debljina tkanina mora biti prilagođena upotrebi odevnog predmeta.Na primer pantalone, koje su komad koji je podložan velikom broju pokreta i napetosti, moraju biti ušivene od materijala koji nije pretanak, dok šal može priuštiti lakše materijale“.
„Šavovi moraju biti ravni, pravilni na prednjoj i zadnjoj strani odevnog predmeta. Često se u brzim modnim komadima uvrću, neujednačeni su ili se prilično brzo raskidaju. Konac šavova ne sme biti zategnut, u suprotnom će se brzo pocepati. Ne sme ni da štrči“, ukazuje stručnjak.
„Dugmići moraju da ostanu na mestu i da vam se čine čvrsti“, interveniše En Monteser. Treba ih poravnati, šivati u jednakim intervalima i lako prolaziti kroz rupice za dugmad.
Što se tiče završnih obrada situacija je ista. U pitanju je zdrav razum, „postave su nevidljive, čvrsto sašivene i ne daju se osetiti kada se odeća nosi pretesno ili previše opušteno. Konačno, kragna i džepovi ostaju ravni. , ne zjapi i ne mrda se“, objašnjavaju stručnjaci.
„Svakako ima mnogo detalja koje treba proveriti, a morate se istrenirati da drugačije gledate na odeću, da je posmatrate duže iz svakog ugla“, zaključuje Fanni Enjolras Galitzine.
Očigledno je da je privlačenje vida i dodira je mnogo lakše u prodavnicama nego na mreži, ali to ne znači da je ta opcija na mrežama nemoguća.
„Što se tiče kupovine na internetu, ne ustručavajte se da tražite od brendova tehničke detalje o materijalima i više fotografija nego na listi proizvoda, da procenite završne obrade i šavove. Ako brend ne odgovori, razlog tome može biti u njihovom najboljem interesu da vam ne daju detalje. U tom slučaju je bolje da vašu potragu nastavite na drugom mestu. Generalno, etički brendovi su prilično reaktivni i rado saopštavaju detaljne informacije o svojim proizvodima, što je nužno zalog poverenja“, savetuje Fani Enjolras Galicin.
Konačno, kako nas Anne Montecer podseća, „da bi potrajala, na nama je da manje peremo svoju odeću i poštujemo nekoliko pravila, kao što je izolovanje rajferšlusa na odeći kada je peremo u veš mašini jer to može oštetiti druge komade, posebno one koji su lomljivi; zaboravite na sušilicu, omekšivače i sredstva za uklanjanje mrlja“.
Borivoj Antonić, kao mladi talent unutar Color Media International kompanije, započeo je svoju karijeru na juniorskoj poziciji marketing menadžera, specijalizujući se za online marketing magazina Marie Claire. Uprkos tome što je relativno nov u industriji, Borivojeva strast i prirodni afinitet prema digitalnom marketingu brzo su ga istaknuli kao obećavajućeg stručnjaka u svom polju. Njegov rad na razvoju online strategija i kampanja za Marie Claire pokazao je njegovu sposobnost da efikasno koristi društvene mreže i digitalne platforme za angažovanje ciljne publike i širenje brenda. Borivoje je posebno fokusiran na inovativne pristupe u digitalnom oglašavanju i analitici, što mu omogućava da prati trendove i prilagođava strategije u realnom vremenu, maksimizirajući tako vidljivost i interakciju. Njegova mladalačka energija, želja za učenjem i adaptacijom u dinamičnom medijskom pejzažu obećavaju značajan doprinos timu i magazinu Marie Claire u budućnosti.
Izvor vesti: marieclaire.fr
Izvor slike: PeopleImages/GettyImagesPlus
Jacquemus je više od minijaturnih torbica i modnih kreacija.
Njen stil i lepota i dalje žive.
Zima je zvanično tu, a sa njom je i konačno stigao i sneg.