Dženifer Aniston i Dejvid Švimer u reklami za Superbol 2024.
Ovo je presmešno.
12. februar 2024.
| Miljana MomirovićNeki mogu samo da sanjaju o tome ali čini se da je Ašer zadovoljan cifrom, s obzirom da Superbol nastup na poluvremenu traje samo 10ak minuta.
Kroz godine, poluvreme na Superbol finalu postalo je samo po sebi događaj koji se isčekuje mesecima. Osim neverovatnih nastupa, muzički izvođači često objave važne vesti, kao što je Rijana to uradila prošle godine kada je otkrila da je u drugom stanju.
Činjenica je da ponekad poluvreme privuče mnogo više pažnje od utakmice, a broj gledalaca često je više od 100 miliona.
Na ovogodišnjem Superbolu nastupao je Ašer, nakon što je najavio da izdaje novi album Coming Home u petak. Popuparni reper najavio je i turneju po Severnoj Americi u avgustu, a publici je obećao hitove svoje 30-godišnje karijere.
Nakon neverovatnog nastupa koji je trajao svega 10-15 minuta, a mnogi su želeli da traje više, Ašer je rekao: „Ovo je najveličanstvenija bina na kojoj se ikada nastupao. Čast mi je života da konačno otkačim Superbol nastup sa moje liste želja.“
Novi album i predstojeća turneja su očigledno unosni poduhvati, ali možda ćete biti iznenađeni kada saznate da izvođači na poluvremenu Superbola nisu plaćeni da nastupaju. Umesto toga, dobijaju procenat od ukupne zarade, samo delić od sedmocifrene cifre (u dolarima), koliko obično zarađuju.
U izjavi za The Independent u februaru prošle godine, NFL je rekao da „pokriva sve troškove u vezi sa nastupam i plaća procenat izvođačima na poluvremenu“. Forbes izveštava da razrađena produkcija poput emisije na poluvremenu koju smo videli košta do 10 miliona dolara. Izvođači ponekad čak koriste sopstveni novac da upotpune nastup, kao što je The Weeknd, koji je navodno potrošio 7 miliona dolara iz svo džepa za nastup 2021. godine
Iako nisu plaćeni milioni na koje su možda navikli, izvođači to nadoknađuju na druge načine. Pored toga što mnogi promovišu novi album, turneju ili, u Ašerovom slučaju, i jedno i drugo za svoj nastup, prodaja već postojećih pesama često ponovo raste nakon prikazivanja na najvećoj svetskoj sceni.
„Ukratko, potpuno je vredno toga“, piše USA Today.
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
Izvor slike: Tim Nwachukwu/Staff/GettyImagesEntertainment
Ovo je presmešno.
I prilično je ozbiljno.
Naravno, to nije slučajno...
Njen izgled je privukao pažnju...
Bili su preslatki...