1. Home
  2. /
  3. Lifestyle
  4. /
  5. Karijera
  6. /
  7. 5 tipova ličnosti na...

5 tipova ličnosti na poslu i kako da funkcionišu među sobom

19. jul 2024.

| Snežana Vranić
Ovo su koraci ka uspešnijoj saradnji...

Postoje različiti tipovi ličnosti na poslu koji potom moraju da pronađu način da funkcionišu zajedno.

Ako radite u timu, onda ste sigurno primetili da svaka osoba sa kojom komunicirate ima svoje osobenosti i preferencije. Ne postupaju svi na isti način kada obavljaju radne zadatke. Dok je sa nekim ljudima lako raditi, drugi mogu biti zbunjujući.

Tipovi ličnosti na poslu: Koji je vaš?

Od suštinskog je značaja da naučite da upravljate ili da sarađujete sa drugim tipovima ličnosti na poslu. Ovo uključuje razumevanje stilova komunikacije. Timovi u Velikoj Britaniji koji rade na Slack-u, platformi za saradničku komunikaciju razgovarali su sa više od 2000 zaposlenih i otkrili su da postoji pet tipova ličnosti.

Detektiv

Ovo je najčešći tip ličnosti. Ovo su prirodno radoznale ličnosti koji vole da shvate stvari do njihove srži i cene pristup informacijama. Ove osobe analitično pristupaju svakom zadatku i ne brinite, sve će biti do detalja urađeno.

Umreženi

Ovaj tip ličnost je skon ekstrovertnosti i konstantno pokušavaju da uspostave veze, ćaskaju pored aparata za kafu i bez problema rade na otvorenim prostorima sa gomilom ljudi oko sebe.

Fleksibilni radnici

Njima je fleksibilnost prioritet pre svega. Oni su pravi virtuozi u upravljanju rasporedom, bilo da se radi o poslovnom putovanju ili prostom obavljanju zadataka. Oni se staraju da sve ide po planu na poslu.


Rešavaoci problema

Bez obzira na izazov, ovi ljudi imaju prave alate i tehnologiju. Bilo da se koristi veštačka inteligencija za praćenje poruka ili ispravljanje formule u vašoj proračunskoj tabeli, oni će sve uspeti da reše.

Ekspresionista

Ovi ljudi imaju savršen GIF na dohvat ruke, lako komuniciraju putem memova i svakoj svojoj poruci dodaju emodžije. Oni donose zabavu, koheziju i stil na radno mesto.

Kako da ovi tipovi ličnosti na poslu funkcionišu zajedno?

Razumevanje u koju vrstu spadate vi i vaše kolege je dobar prvi korak ka poboljšanju komunikacije i saradnje na poslu. Kada otkrijete koji ste vi tip ličnosti i kako najbolje radite, možete prilagoditi način na koji obavljate određene zadatke kako bi bolje odgovarao vašem stilu.

Ako započinjete novi projekat, obavezno uravnotežite različite ličnosti odgovorne za saradnju na ovom projektu. Razmislite o pojedinačnim snagama i slabostima svake osobe kako biste izgradili najbolji mogući tim.

Izvor slike: jacoblund/GettyImagesPlus

Nastavite da čitate