
Revolucionarno luksuzno rešenje za sjajnu kosu: Kérastase Gloss Absolu
11. април 2025.
| Miljana Momirović
Tajna Gloss Absolu linije leži u inovativnoj Hydra-Glazing tehnologiji. Svaki proizvod nežno oblaže vlasi, hidrirajući ih i zaglađujući kutikulu. Rezultat je glatka, sjajna kosa bez kovrdžanja, koja traje danima. Ključni sastojci, hijaluronska i glikolna kiselina, u kombinaciji sa uljem divlje ruže, deluju sinergijski kako bi pružili optimalne rezultate. Zavodljiv miris, kreiran od strane francuskih parfimera, upotpunjuje iskustvo i ostavlja dugotrajan osećaj luksuza.
Nova Gloss Absolu rutina za negu kose uključuje:
- Glaze Drops: Lagano ulje za intenzivan sjaj i kontrolu kovrdžanja.
- Bain Hydra-Glaze: Šampon za nežno čišćenje i hidrataciju.
- Insta Glaze: Regenerator za zaglađivanje i pojačavanje sjaja.
- Anti-Frizz Glaze Milk: Sprej za zaštitu od toplote i vlage, koji olakšava stilizovanje.
Glaze Drops uljane kapi su srce i heroj ove linije. Kultna formula u nastajanju, predodređena je da postane oslonac u rutini kose svake trendi žene. Od neverovatno lagane teksture, koja obavija kosu sjajem, do šarmantnog dizajna, i zavodljivog mirisa divlje ruže upotpunjuje iskustvo i ostavlja dugotrajan osećaj luksuza.
„Stvorili smo miris visoke mode koji će pojačati vaše samopouzdanje, zahvaljujući neočekivanoj mešavini ekskluzivnih citrusnih nota i hiperluksuznog cvetnog potpisa.“- francuski parfimeri.
Rezultati korišćenja nove Gloss Absolu linije su: 4 dana bez kovrdžanja*, lepršava, sjajna kosa*, zavodljiv miris*.
„Čarolija Gloss Absolu linije leži u njenoj sposobnosti da trenutno i vidljivo transformiše kosu, bez ikakvog napora. To je ono što naša nova generacija korisnika, opsednutih negom kose, čeka – i to je ono što zaslužuju.“ – Rosa Carriço, Globalni Predsednik brenda Kérastase.
Nova linija je predstavljena u Beogradu, u prisustvu više od 100 ljubitelja brenda i predstavnika medija, influensera i poznatih ličnosti, koji su imali priliku da isprobaju nove proizvode linije ali i isprobaju trendi Gloss frizure kreirane od strane najistaknutijih Kérastase frizera. Nakon događaja, postavka brenda bila otvorena i za sve goste tržnog centra Galerija, tokom čega je Gen Z influenserka i pevačica Anna Lazarević izvela poznate francuske numere i ugostila više od 150 svojih pratilaca.
Nova linija je u prodaji u svim frizerskim salonima koji sarađuju sa brendom Kérastase, kao i online prodajnim stranicama istih salona.
Vodeći svetski luksuzni brend profesionalne nege kose
Od 1964. godine, Kérastase gradi svoj uspeh pružajući izuzetne rezultate za kožu glave i kosu kroz vrhunske proizvode i personalizovane tretmane u salonima, sve zasnovano na naučnoj ekspertizi, profesionalnom znanju i intuitivnom razumevanju onoga što ljudi zaista žele od nege kose.
anas je Kérastase prisutan u više od 60 zemalja sa zajednicom od oko 150.000 frizera. Brend usvaja filozofiju nege koja se proteže dalje od samih proizvoda: briga o svim tipovima kose i svim pojedincima, kao i o svetu u kome živimo.
Kérastase je posvećen poboljšanju svog uticaja na planetu, koristeći inovacije kako bi smanjio svoj vodeni otisak i sačuvao resurse, stvarajući održiviji put i za frizere i za potrošače. Brend nastavlja da bude pionir u budućnosti nege kose, istovremeno podstičući pozitivne promene i težeći izgradnji raznovrsnije, inkluzivnije i odgovornije budućnosti.

Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Nastavite da čitate
