1. Home
  2. /
  3. Top priče
  4. /
  5. Report
  6. /
  7. Kourtney Kardashian ambasador održivosti...

Kourtney Kardashian ambasador održivosti modne linije Boohoo – da li je ova ideja održiva?

08. фебруар 2023.

| Hana Dunđerov
Može li neko sa životnim stilom Kardashianovih promovisati održivu modu?

Kourtney Kardashian je na velika vrata obnarodovala da se pridružuje modnom brendu Boohoo i to kao njihov ambasador održivosti. Jer, rekla je Kortney – čak i kada nemate sve odgovore, svaki korak ka održivosti, pa i najmanji, je korak u dobrom pravcu.

Reakcije je usledila gotovo odmah. Kourtney i održivost? Brza moda i održivost?

Kourtney Kardashian kao ambasador održivosti – ismejana na mrežama

Vest je gotovo odmah ismejana na društvenim medijima. Pre svega jer mnogi tvrde da brza moda po svojoj definiciji nikada ne može biti održiva. Ona je drugi najveći zagađivač na planeti, gori od automobilizma i avijacije zajedno. Podstiče nas na odbacivanje odeće, koristi materijale koji ne mogu da traju… Da li je dovoljno da uzmete prirodne materijale i nazovete se održivim – pitaju se aktivisti na mrežama.

Brend Boohoo stoga je odmah optužen za greenwashing (pojava da neki brend koristi održivost i ekološku praksu kao reklamu iako ne postupa po principima održivosti). A Kourtney?

Zeleni aktivisti istakli su paradoks situacije u kojoj Kourtney Kardashian leti privatnim avionom od 65 miliona evra, koji radi na fosilna goriva, kako bi sa brendom brze mode pričala o održivosti. Uz to, čitav klan Kardashian postoji kao antiteza održivosti – oni jednostavno promovišu prekomernu potrošnju.

Promotivni klip koji je objavljen na Youtube navodi da će Kourtneyina kolekcija uključivati 46 komada odeće, napravljenih od recikliranih vlakana, organskog pamuka, recikliranih šljokica i poliestera.

 

Izvor vesti: marieclaire.co.uk

Izvor slike: Michael Loccisano/Staff/GettyImagesEntertainment