Globalni uspeh: Nagrada za najbolji dizajn, osvajanje Pariza i predstavljanje američkom tržištu pred šest miliona gledalaca
Na vrhu uvek ima mesta ako se krene sa dna.
15. april 2024.
| Miljana MomirovićLjubitelji estetike enterijera, elegancije i prefinjenosti okupili su se na brunchu Studijo & Dalmata povodom predstavljanja nove kolekcije zidnih tapeta umetnice Josipe Maras. Domaćini ovog susreta Stefan Vasiljević i Igor Živković, osnivači jedinstvenog concept store-a Dalmata, okupili su neke od najpoznatijih srpskih arhitekata i dizajnera enterijera da jednostavno – slave umetnost. Iako su Studijo tapete već dve godine prisutne na tržištu Srbije, ovaj susret se pokazao kao idealna prilika za jačanje saradnje u dizajnerskoj industriji na regionalnom nivou.
Studijo tapete se prvenstveno odlikuju autentičnošću i bezvremenskom umetnošću. Svaka tapeta je pažljivo dizajnirana i oslikana ručno. Na tržištu su se predstavili personalizovanim tapetama, a među prvima u regionu predstavili su vodootporne tapete. Godine 2022. stavili su ceo proces proizvodnje pod isti krov i pokrenuli prvu hrvatsku fabriku tapeta. Izvrsnost rada Josipe Maras, mlade umetnice i uspešne preduzetnice, potvrđena je dominacijom brenda Studijo na podijumu najprestižnijih takmičenja u svetu dizajna. Treću godinu za redom, brend Studijo slavio je u Milanu, svetskoj prestonici mode i dizajna, pobedom u kategoriji za najlepšu završnu oblogu na prestižnom takmičenju Archiproducts Design Awards. Ovogodišnji pobednik je tapeta Žitna polja, čiju je izvrsnost potvrdila i German Design Award 2024. Studijo, sa nagrađivanim tapetama poput Maslinika, Mramornog cveta i sada Žitnih polja, je postao sinonim za vrhunski kvalitet i inovativnost i time još jednom potvrdio da ova regija ima obećavajuću budućnost u svetu dizajna.
Josipa Maras, umetnica koja potpisuje nagrađivane dizajne tapeta, izrazila je oduševljenje podrškom srpske dizajnerske industrije: „Studijo tapete na srpskom tržištu, pre svih projekata i poslovnih saradnji, prepoznali su – ljudi. Oni su razlog zašto danas, ovde, predstavljamo naše radove pred renomiranim arhitektama i dizajnerima. Veoma cenim rad kolega u srpskoj dizajnerskoj industriji i ponosna sam što zajedno imamo priliku da umetnost naših krajeva prikažemo svetu. Posebno sam zahvalna našim domaćinima Stefanu i Igoru koji su među prvima prepoznali izvrsnost našeg rada i omogućili da naše tapete ožive enterijere širom Srbije.“
Domaćin skupa, concept store Dalmata, predstavlja novi standard luksuza i kreativnosti na srpskom tržištu, sa fokusom na estetiku i funkcionalnost. Dalmata klijentima nudi mesto za potpuno iskustvo dizajna enterijera. Takođe predstavlja kompletnu uslugu na jednom mestu koja klijentima pruža podršku u svim fazama procesa planiranja prostora – od ideje, razvoja do realizacije projekta. Njihov nameštaj se izrađuje od vrhunskih materijala – mermera, granita, oniksa, travertina, kvarca i kvarcita, oslanjajući se na dugu porodičnu tradiciju obrade drveta i kamena. Već godinu dana dominiraju u industriji dizajna enterijera i luksuznog nameštaja, a rado uključuju i vanvremensku umetnost Studijo tapeta u svoje projekte.
„U Dalmati svaki projekat nosi pečat vrhunskog kvaliteta i dizajna. Naša misija je da klijentima pružimo alate koji će omogućiti realizaciju njihove vizije prostora iz snova. Kao mladi concept store, pažljivo biramo brendove i partnere sa kojima želimo da gradimo velike priče. Oni za nas nisu samo poslovni saradnici, kroz godine rada postaju članovi naše porodice. Posebno mesto u našem srcu zauzimaju Studijo tapete, koje svojom autentičnošću i bezvremenskim šarmom odražavaju duh našeg brenda. Ponosni smo što smo upravo mi, njihovi verni ambasadori i domaćini u Srbiji“ – rekao je Igor Živković.
Sve kolekcije Studijo tapeta možete pogledati na web stranici: www.studijo.co, dok Dalmata usluge i ponudu nameštaja možete istražiti na dalmata.rs.
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
Na vrhu uvek ima mesta ako se krene sa dna.
Na vrhu uvek ima mesta ako se krene sa dna.
U Belodore parfimeriji u beogradskom tržnom centru Galerija, koja je ujedno i najveća niche parfimerija u Evropi predstavljen je prestižni parfemski brend AJMA.