Najpopularnija obuća za leto 2024. će se nositi u ovoj boji
Jedna boja i 10 različitih modela.
06. jun 2024.
| Miljana MomirovićModno tržište Srbije postalo je bogatije za još jednu šoping destinaciju koja predstavlja oličenje njujorškog uličnog stila i aktuelnih trendova.
Druga po redu prodavnica u Beogradu čuvenog američkog brenda Steve Madden otvorena je krajem maja u prizemlju tržnog centra Galerija.
Na površini od 120 kvadratnih metara dostupan je široki asortiman obuće i aksesoara za proleće i leto 2024.
Kolekcija za žene i muškarce obuhvata chunky patike savršene za svakodnevne street style outfite, papuče sa debljim đonom, mokasine kao večni klasik, ali i torbice koje imaju moć da podignu i najjednostavniju kombinaciju.
Napravite spisak svojih Steve Madden favorita i posetite novu šoping lokaciju u petak, 7. juna 2024. od 17 časova jer vas očekuje događaj inspirisan energijom grada koji nikada ne spava.
Uživajte u Manhattan koktelima, hotdog posluženju i ne propustite popust od 20% na modele iz nove kolekcije. Za atmosferu će biti zadužena DJ Sara Stajić, poznatija kao Essie.
Događaju će prisustvovati ljubitelji brenda i influenserke kao što su Ena Luna, Aleksandra Dobrić i Ceca Živojinović.
O brendu
Steve Madden je započeo modni uspon 1990. godine sa samo 1.100 dolara, a skromna investicija je tokom godina prerasla u globalni brend koji nose najveće zvezde šou biznisa, kao što su Lady Gaga, Selena Gomez, sestre Kardashian, Taylor Swift, Cameron Diaz i drugi.
Dugogodišnje iskustvo Steve Madden-a i dizajn inspirisan pank i grunge muzikom osamdesetih, omogućili su mu da stvara obuću za žene i muškarce koji žele da izraze svoju individualnost. Kreacije su inovativne, odvažne i nadahnute. Urođeno razumevanje trendova i snaga volje osnivača brenda rezultirali su milionima kupaca širom sveta i usponom u svetu mode.
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
Jedna boja i 10 različitih modela.
U Belodore parfimeriji u beogradskom tržnom centru Galerija, koja je ujedno i najveća niche parfimerija u Evropi predstavljen je prestižni parfemski brend AJMA.