Šta vas očekuje u novom broju MARIE CLAIRE-a? Listamo izdanje zima 2024/25
Novo izdanje posvećeno je novim počecima i donosi veliki pregled trendova za 2025. godinu: od mode, preko industrije lepote, sve do putovanja.
21. јун 2023.
| Dragana Đurić
Uz prisustvo odabranih predstavnika influensera, medija i vlasnika Kérastase frizerskih salona – kojima je zajedničko uspešno vođenje brendova na društvenim mrežama, juče je predstavljena nova Nutritive linija, vodećeg svetskog luskuznog profesionalnog brenda za negu kose – Kérastase. Ova linija svojom inovacijom nastavlja misiju stvaranja istinske nege kose za sve odgovarajući na potrebe nove generacije žena, inspirišući ih da slede svoje snove.
ŽENE DANAŠNJICE ŽUDE ZA NEGOVANOM KOSOM, OD KORENA DO VRHOVA
Suvoća kose je trenutno jedan od tri najčešća problema kose na svetu, a drugi u našem regionu, dok su na prvom mestu ispucali krajevi – koji su takođe posledica dehidriranosti kose. Žene žele kosu zdravijeg izgleda koja je negovana u svakoj fazi – od prijatnog, hidriranog temena do glatkih, neispucalih vrhova. Za brend Kérastase, ta ideja nije novost. Izvorni asortiman Nutritive linije predstavljen je 1984. i od tada uživa neprekidan uspeh kao jedna od najpoznatijih linija ovog brenda, a s obzirom na to da je jedinstven i postojan spoj nauke i luksuza u srcu brenda Kérastase, linija je unapređena tako da odgovara na sve potrebe žena.
Nova Nutritive linija sadrži 10 proizvoda namenjenih nezi suve kose, a rutinu čini kupka, nega ili maska, proizvodi za zaštitu od toplote, serum za dehidrirani skalp, serum za suve krajeve kao i noćni serum za hidrataciju dužina. Osnova svakog proizvoda ovog brenda je u nauci, te tako i sadržaj nove linije čine proteini prirodnog porekla i niacinamid – popularan sastojak za negu kože koji pomaže ojačavanju barijere vlakna kose. Rezultati nakon korišćenja Nutritive rutine su +85 % intenzivne nege*, +58 % dugotrajne mekoće**, +85 % sjaja***, +23 % hidracije skalpa**** i –62 % ispucalih krajeva*****.
NEGUJ SVOJE SNOVE
Brend Kerastase nastoji da postiče samopouzdanje svih žena, kako bi se osećale spremno da uz negovanu kosu budu nezaustavljive u cilju ostvarivanja svojih snova. Zato, poruka ovog događaja je #Negujsvojesnove, koja govori o tome koliko je negovana kosa važna kada je reč o samopouzdanju koje je neophodno kako bi ostvarili svoje snove. Kérastase Nutritive linija pruža negu koja je inspiracija na putu sanjanja i ostvarivanja velikih snova.
A kako bi inspirisali i osnažili i druge na tom putu, najbrži kanal komunikacije danas su društvene mreže, te su se među zvanicama našle brojne uticajne ličnosti u ovoj oblasti: glumica Jelena Gavrilović, manekenka Danijela Dimitrovska, voditeljka Nađa Kljajić, influenserke Ena Luna, Anastasija Đurić, Teodora Miljković, Nataša Pejašinović, Iva Jeremić, Nađa Popivoda, Tatjana Bosanac, Aleksandra Golijan, Tijana Popović, i mnogi drugi, kao i predstavnici lifestyle medijskih kuća i Kerastase frizerskih salona koji su posvećeni vođenjem svojih društvenih mreža.
Gosti su uživali u opuštajućem letnjem koktel matineu, na kome se za DJ pultom našla poznata Blair Lea, a za luskuzni make up na licu mesta u bojama nove Nutritive linije bio je zadužen čuveni brend Lancome, koji pored brenda Kérastase takođe pripada kompaniji L’Oréal, a čija je i Idole franšiza parfema upotpunila luksuzni doživljaj.
Dragana Đurić je dinamična i inovativna marketing menadžerka u Color Media International kompaniji, specijalizovana za rad na prestižnom magazinu Marie Claire. Dragana je svoju strast prema brendiranju i digitalnom marketingu pretvorila u impresivnu karijeru, usmeravajući Marie Claire ka novim visinama u digitalnoj eri. Njena ekspertiza u kreiranju strategija sadržaja i angažovanju ciljne publike doprinela je značajnom povećanju čitateljstva i online prisustva magazina. Dragana se ističe svojom sposobnošću da predvidi tržišne trendove i inovativno ih primenjuje, čime kontinuirano unapređuje brend Marie Claire u konkurentnom medijskom pejzažu. Njena predanost, kreativnost i stručnost čine je ključnom figurom u timu Color Media International, gde neprestano doprinosi rastu i razvoju Marie Claire na međunarodnom nivou.
Izvor slike: promo
Novo izdanje posvećeno je novim počecima i donosi veliki pregled trendova za 2025. godinu: od mode, preko industrije lepote, sve do putovanja.
Još jedan krug. Naglo. Silovito. I eto tu je...
Novo izdanje, posvećeno stilu i lepoti pored novih trendova, donosi i odgovor kako prevazići kreativnu blokadu i iskoristiti nalet inspiracije.
Organizujte jedan pošteni ESCAPE.
Vrelina je u vazduhu i sve što želimo jeste da uživamo u slobodnom vremenu i napokon pustimo sebe na miru (pa makar i na kratko).
87 godina duga tradicija.