Šta vas očekuje u novom broju MARIE CLAIRE-a? Listamo izdanje zima 2024/25
Novo izdanje posvećeno je novim počecima i donosi veliki pregled trendova za 2025. godinu: od mode, preko industrije lepote, sve do putovanja.
03. октобар 2023.
| Dragana ĐurićPomellato je nekonvencionalan i šaren italijanski brend nakita koji kombinuje izvrsno zanatsko umeće i savremen duh. Osnovan u Milanu 1967. godine, Pomellato je bio prvi brend koji je uveo ’easy-to-wear’ viziju u svet nakita. Danas je Pomellato deo Kering grupacije, u čijem vlasništvu se nalaze neki od najpoznatijih luksuznih brendova na svetu. Ručno izrađen od strane stručnih zlatara, Pomellato nakit se ističe svojim jedinstvenim dizajnom i draguljima u boji, koji kroz inovativno sečenje kamena i tehnike postavljanja definišu nepogrešiv i kultni stil.
Iconica je naziv kolekcije kreirane 2017. godine kako bi se proslavila pedeseta godišnjica brenda Pomellato i odala počast njegovoj bogatoj zlatarskoj tradiciji. Senzualna, skulpturalna i izuzetno prefinjena, kolekcija predstavlja nakit koji se poigrava oblicima, izuzetno prijatan za nošenje, lak za slaganje i kombinovanje i koji, bez sumnje, upotpunjava vaš izgled.
Žena koja nosi Iconica nakit je drugačija, samouverena i nezavisna, ističe svoju ličnost i preferira elegantan i savremeni stil.
Za ovu kolekciju, najbolji majstori su reinterpretirali zaobljene i masivne oblike karakteristične za nakit iz 90-ih. Kolekcija Iconica uključuje lančane narukvice, ogrlice i minđuše od belog ili ružičastog zlata, a pojedini komadi uključuju i beli ili smeđi dijamantski pavé, za glamurozniji izgled. Za one koji preferiraju boje, tu je i predivan deo kolekcije sa dragim kamenjem u svim nijansama duge setovanih u obliku: zvezde, trougla, kruga i kvadrata. Svojim zaobljenim linijama, jednostavnim i sofisticiranim dizajnom, Iconica kolekcija oslikava lepotu i suštinu Milana.
Ručna izrada nakita od strane preko stotinu izuzetno veštih zanatlija omogućava da se Pomellato konstantno usavršava i eksperimentiše. Svaki korak procesa dizajna i proizvodnje je strogo kontrolisan do najsitnijih detalja. Uz veliku brigu i pažnju, njihovi zlatari unose vanvremenski kvalitet u svaki jedinstveni komad nakita, koji karakteriše tipično milanski dizajn i nepogrešiv savoir-faire. Zanatsko nasleđe izgrađeno u prošlosti, zaštićeno u sadašnjosti i projektovano u budućnosti, oslikava se kroz ICONICA kolekciju.
Pomellato nakit je sada dostupan i u Beogradu. Možete ga pronaći u Kazimirowa radnji u West 65 tržnom centru, gde će vas ljubazno osoblje srdačno dočekati i pomoći vam da izaberete savršen nakit za vas ili vama dragu osobu.
Dragana Đurić je dinamična i inovativna marketing menadžerka u Color Media International kompaniji, specijalizovana za rad na prestižnom magazinu Marie Claire. Dragana je svoju strast prema brendiranju i digitalnom marketingu pretvorila u impresivnu karijeru, usmeravajući Marie Claire ka novim visinama u digitalnoj eri. Njena ekspertiza u kreiranju strategija sadržaja i angažovanju ciljne publike doprinela je značajnom povećanju čitateljstva i online prisustva magazina. Dragana se ističe svojom sposobnošću da predvidi tržišne trendove i inovativno ih primenjuje, čime kontinuirano unapređuje brend Marie Claire u konkurentnom medijskom pejzažu. Njena predanost, kreativnost i stručnost čine je ključnom figurom u timu Color Media International, gde neprestano doprinosi rastu i razvoju Marie Claire na međunarodnom nivou.
Izvor slike: promo
Novo izdanje posvećeno je novim počecima i donosi veliki pregled trendova za 2025. godinu: od mode, preko industrije lepote, sve do putovanja.
Još jedan krug. Naglo. Silovito. I eto tu je...
Novo izdanje, posvećeno stilu i lepoti pored novih trendova, donosi i odgovor kako prevazići kreativnu blokadu i iskoristiti nalet inspiracije.
Organizujte jedan pošteni ESCAPE.
Vrelina je u vazduhu i sve što želimo jeste da uživamo u slobodnom vremenu i napokon pustimo sebe na miru (pa makar i na kratko).
87 godina duga tradicija.