IT’S SKIN BLUE SNAIL linija proizvoda REGENERATIVNA MOĆ PUŽEVE SLUZI
17. avgust 2023.
| Dragana ĐurićMoćna formulacija It’S Skin BLUE SNAIL proizvoda predstavlja spoj regenerativnih i umirujućih sastojaka popust ekstrakta puževe sluzi, korena sladića, gvajazulena i tigrove trave, koji svojim sinergijskim dejstvom dugotrajno hidriraju, umiruju i revitalizuju oštećenu kožu.
Puževa sluz, kao glavni sastojak BLUE SNAIL linije dokazano obnavlja kožu i jača njenu barijeru tako što:
• pojačava poliferaciju ćelija kože i ubrzava njenu regeneraciju,
• umiruje i obnavlja oštećenu kožu,
• uklanja ožiljke od akni i tamne fleke,
• podiže nivo vlažnosti i poboljšava hidrataciju,
• stimuliše proizvodnju kolagena i elastina.
Formula proizvoda bez mirisa i veštačkih boja, oslobođena je i 10 štetnih sastojaka (Benzophenon-3, Benzophenon-4,Phenoxyethanol, Benzyl alcohol, Butylparaben, Methylparaben, Isobutylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isopropylparaben).
IT’S SKIN BLUE SNAIL HIDRATOR ZA LICE
Brzo upijajuća hidratantna krema sa čak 86,24% ekstrakta puževe sluzi momentalno umiruje osetljivu kožu i pruža dugotrajnu hidrataciju i revitalizaciju oštećenoj koži. Plavi hidrator pogodan je za sve tipove kože. Njegovu upotrebu naročito preporučujemo za oštećenu, dehidriranu, iritiranu kožu, kožu narušene barijere i kožu sa ožiljcima.
IT’S SKIN BLUE SNAIL SERUM ZA LICE
Moćna plava ampula formulisana sa čak 89,18% ekstrakta puževe sluzi revitalizuje kožu oslobađajući je znakova suvoće i starenja. Serum je podoban za sve tipove kože i osetljivu kožu. Naročito preporučujemo upotrebu seruma za dehidriranu, oštećenu kožu, kožu sa ožiljcima i flekama, kao i kožu kojoj je potrebno umirenje, dodatna vlaga i sveukupna revitalizacija.
Instagram @itsskin_official_srbija
Facebook: itsskinsrbija
Više informacija naći ćete na https://beautystore.rs/
Dragana Đurić je dinamična i inovativna marketing menadžerka u Color Media International kompaniji, specijalizovana za rad na prestižnom magazinu Marie Claire. Dragana je svoju strast prema brendiranju i digitalnom marketingu pretvorila u impresivnu karijeru, usmeravajući Marie Claire ka novim visinama u digitalnoj eri. Njena ekspertiza u kreiranju strategija sadržaja i angažovanju ciljne publike doprinela je značajnom povećanju čitateljstva i online prisustva magazina. Dragana se ističe svojom sposobnošću da predvidi tržišne trendove i inovativno ih primenjuje, čime kontinuirano unapređuje brend Marie Claire u konkurentnom medijskom pejzažu. Njena predanost, kreativnost i stručnost čine je ključnom figurom u timu Color Media International, gde neprestano doprinosi rastu i razvoju Marie Claire na međunarodnom nivou.