Šta vas očekuje u novom broju MARIE CLAIRE-a? Listamo izdanje zima 2024/25
Novo izdanje posvećeno je novim počecima i donosi veliki pregled trendova za 2025. godinu: od mode, preko industrije lepote, sve do putovanja.
07. мај 2023.
| Dragana Đurić
Čovek i priroda neraskidivo su povezani. Ljudima je priroda neophodna i zato imamo obavezu i odgovornost da je štitimo i učinimo da svet bude bolji nego što jeste. To je jedini način da postanemo pokretači promena kojima ćemo sačuvati planetu za buduće generacije. Zato se u poslednje vreme ekološki osvešćeni potrošači sve više okreću proizvodima baziranim na prirodnim sastojcima.
Ekološki proizvodi marke Frosch 100 odsto su biorazgradivi i neškodljivi za okolinu, nisu testirani na životinjama, nemaju fosfate i ostale teške hemijske elemente. Nežni su prema koži, prijatnih i neagresivnih mirisa i veoma delotvorni.
Korišćenjem dokazanih sastojaka kojima su se služile naše bake, poput sirćeta, limuna, bioalkohola (špiritusa), sode bikarbone, pomorandže i lavande, stvorene su odlične recepture koje odgovaraju i čoveku i prirodi. Stvorena je Frosch zelena formula iz koje su dobijeni produkti koji su hipoalergeni i vegan sertifikovani. Imaju svi eko-sertifikate i ispunjavaju najviše eko-industrijske standarde.
Frosch proizvodi su u ambalažama, to jest bocama napravljenim od 100 odsto recikliranih materijala. Kompanija Werner & Mertz u okviru svoje reciklažne inicijative proizvela je i napunila više od 397 miliona boca od reciklirane plastike.
U širokoj Frosch paleti nalazi se sve što je neophodno za održavanje higijene doma, od osveživača vazduha, do sredstava za održavanje higijene veša. To su: najpopularnije sredstvo za uklanjanje kamenca, univerzalni proizvod na bazi pomorandže za čišćenje svih ravnih površina, odmašćivač na bazi sode bikarbone, za čišćenje kuhinje i drugih površina, sredstvo za ručno pranje posuđa na bazi limete, koje je nežno prema koži i WC gel na bazi lavande koji higijenski čisti i osvežava toalet.
Pored ovih best selera Frosch ima i liniju tečnih sapuna za ruke, osveživače prostora sa prirodnim esencijalnim uljima, a jedinstvena je i linija proizvoda za negu i čišćenje veša za bebe i predmeta koje koriste najmlađi. Proizvodi su hipoalergeni, veganski i pažljivo čuvaju nežnu bebinu kođu. Za više od trideset godina kompanija Werner & Mertz je sa svojim ekološkim brendom Frosch dobila brojne nagrade za dostignuća u očuvanju životne sredine. Zahvaljujući brojnim inovacijama decenijama je lider na tržištu ekoloških proizvoda, što potvrđuje i poverenje potrošača u Nemačkoj i Austriji, gde je eko brend Frosch biran za brend kojem se najviše veruje i to 20 godina za redom (Most Trusted Brand – Reader’s Digest magazine).
Kompanija „Warner Mertz“ sa brendom „Frosch“ prema mišljenju kupaca je na prvom mestu u oblasti proizvoda za pranje i sredstava za čišćenje domaćinstva, ispred mnogih značajnih imena iz ove oblasti. Najveća snaga ovog brenda je ekološka strana, jer su svi proizvodi bezbedni za čoveka i okolinu. Anketa javnog mnjenja pokazala je da je brend „Frosch“ najpopularniji sa kontinuiranim rastom. Kompanija je pionir u primeni cirkularne ekologije i održivog razvoja i najuspešnija u inovaciji nove ambalaže od reciklirane plastike iz sistema „Yellow bag“ sa bocama od 100% reciklirane plastike koje se mogu 100% reciklirati. Anketu realizuje Nemačka državna institucija YouGov na uzorku od 900.000 odraslih građana sa parametrima: utisak o određenom brendu, kvalitet, vrednost, zadovoljstvo kupca, preporuka i reputacija.
Dragana Đurić je dinamična i inovativna marketing menadžerka u Color Media International kompaniji, specijalizovana za rad na prestižnom magazinu Marie Claire. Dragana je svoju strast prema brendiranju i digitalnom marketingu pretvorila u impresivnu karijeru, usmeravajući Marie Claire ka novim visinama u digitalnoj eri. Njena ekspertiza u kreiranju strategija sadržaja i angažovanju ciljne publike doprinela je značajnom povećanju čitateljstva i online prisustva magazina. Dragana se ističe svojom sposobnošću da predvidi tržišne trendove i inovativno ih primenjuje, čime kontinuirano unapređuje brend Marie Claire u konkurentnom medijskom pejzažu. Njena predanost, kreativnost i stručnost čine je ključnom figurom u timu Color Media International, gde neprestano doprinosi rastu i razvoju Marie Claire na međunarodnom nivou.
Izvor slike: promo
Novo izdanje posvećeno je novim počecima i donosi veliki pregled trendova za 2025. godinu: od mode, preko industrije lepote, sve do putovanja.
Još jedan krug. Naglo. Silovito. I eto tu je...
Novo izdanje, posvećeno stilu i lepoti pored novih trendova, donosi i odgovor kako prevazići kreativnu blokadu i iskoristiti nalet inspiracije.
Organizujte jedan pošteni ESCAPE.
Vrelina je u vazduhu i sve što želimo jeste da uživamo u slobodnom vremenu i napokon pustimo sebe na miru (pa makar i na kratko).
87 godina duga tradicija.