Šta vas očekuje u novom broju MARIE CLAIRE-a? Listamo izdanje zima 2024/25
Novo izdanje posvećeno je novim počecima i donosi veliki pregled trendova za 2025. godinu: od mode, preko industrije lepote, sve do putovanja.
28. јул 2023.
| Dragana Đurić
Na Adi Ciganliji 29. jula od 10h do 20h u specijalnim ordinacijama koje obezbeđuju privatnost i udobnost tokom pregleda, biće organizovani besplatni dermoskopski pregledi kože za sve zainteresovane građane. Specijalna ordinacija biće postavljena na početku šetališta na Adi Ciganliji (sa novobeogradske strane), a za pregled nije potrebna najava, samo lična karta.
Preglede će obavljati dermatovenerolozi, eksperti u oblasti dermoskopije iz vodećih institucija tercijarne zdravstvene zaštite u Srbiji. Organizatori očekuju da će tokom besplatniih pregleda na Adi Ciganliji biti pregledano oko 1200 ljudi.
Besplatni dermoskopski pregledi kože organizuju se u okviru društveno odgovorne akcije za rano otkrivanje raka kože „Pregled za sve“, koju od 2015.godine organizuju Eucerin Srbija i Fond B92, uz podršku Ministarstva zdravlja Republike Srbije i Udruženja Dermatovenerologa Republike Srbije.
Na javnim dermoskopskim pregledima koji su u okviru ove kampanje organizovani tokom 2016. i 2017.godine u Beogradu, Nišu i Novom Sadu, pregledano je više od tri hiljade građana. Na dodatne konsultacije i preglede u svrhu sprečavanja razvoja sumnjivih promena na koži tada je upućeno oko 10% do 15% pregledanih građana. Kod 62 pacijenta potvrđen je melanom, najopasniji rak kože koji se brzo se širi, a lako uklanja jednostavnom hiruškom intervencijom ukoliko se otkrije na vreme.
Tokom proteklih nekoliko godina kampanje “Pregled za sve” sproveden je niz aktivnosti informisanja građana svih generacija o važnosti prevencije i redovnih samopregleda kože, kao i dermatoloških pregleda u cilju sprečavanja raka kože. Istovremeno, skoro 90% državnih zdravstvenih ustanova u Srbiji, uključujući najveće zdravstvene centre i zdravstvene ustanove u manjim sredinama koje imaju dermatološke ordinacije, dobilo je ručne i digitalnih dermoskope, koji omogućavaju precizniji uvid u promene na koži.
Tako je ostvarena nacionalna pokrivenost i dostupnost dermoskopskih pregleda građanima Srbije. Naporedo sa donacijama dermoskopa, za dermatologe širom Srbije organizovane su besplatne edukacije iz oblasti dermoskopije, kojima je prisustvovalo više od 90% dermatovenerologa iz državnih ustanova i privatne prakse širom Srbije.
Dragana Đurić je dinamična i inovativna marketing menadžerka u Color Media International kompaniji, specijalizovana za rad na prestižnom magazinu Marie Claire. Dragana je svoju strast prema brendiranju i digitalnom marketingu pretvorila u impresivnu karijeru, usmeravajući Marie Claire ka novim visinama u digitalnoj eri. Njena ekspertiza u kreiranju strategija sadržaja i angažovanju ciljne publike doprinela je značajnom povećanju čitateljstva i online prisustva magazina. Dragana se ističe svojom sposobnošću da predvidi tržišne trendove i inovativno ih primenjuje, čime kontinuirano unapređuje brend Marie Claire u konkurentnom medijskom pejzažu. Njena predanost, kreativnost i stručnost čine je ključnom figurom u timu Color Media International, gde neprestano doprinosi rastu i razvoju Marie Claire na međunarodnom nivou.
Izvor slike: promo
Novo izdanje posvećeno je novim počecima i donosi veliki pregled trendova za 2025. godinu: od mode, preko industrije lepote, sve do putovanja.
Još jedan krug. Naglo. Silovito. I eto tu je...
Novo izdanje, posvećeno stilu i lepoti pored novih trendova, donosi i odgovor kako prevazići kreativnu blokadu i iskoristiti nalet inspiracije.
Organizujte jedan pošteni ESCAPE.
Vrelina je u vazduhu i sve što želimo jeste da uživamo u slobodnom vremenu i napokon pustimo sebe na miru (pa makar i na kratko).
87 godina duga tradicija.