Prisilni brakovi su ponovo sve češći problem u svetu!
18. januar 2023.
| Borivoj AntonićPrisilni brakovi su opet problem. U kampanji nevladine organizacije Plan Belgique, M. Gilain primorava svoju jedanaestogodišnju ćerku na udaju.
Prisilni brakovi i Međunarodni dan devojčica
Ovo je način belgijske glumice Mari Gilain da osudi prisilne sindikate širom sveta. Svakog minuta, 27 maloletnih devojaka se prisilno udaju širom sveta. Kako bi osudila ovu ogromnu statistiku, NVO Plan Belgique je zatražila od glumice i njene 11-godišnje ćerke Dune da učestvuju u šokantnoj kampanji objavljenoj ove nedelje, povodom Međunarodnog dana devojčica.
Video otkriva ono što na prvi pogled mislimo da je trenutak saučesništva između majke i njene ćerke. Ali brzo, igra ustupa mesto stvarnosti: Mari priprema svoju ćerku da je uda na silu. Glumica potom objašnjava: „Moja ćerka ima samo jedanaest godina, ovo je fikcija. Nažalost, za milione mladih devojaka, ova noćna mora je stvarnost“.
Na veb stranici nevladine organizacije, Mari govori o svom viđenju ove situacije. Za nju je „udaja u ovom filmu dobro promišljen i smislen izbor. U drugim geografskim širinama, u drugim okolnostima, moja ćerka je možda već udata, ili čak trudna. Snimanje ovog spota sa njom bio je način da joj podignem svest i da je aktivno uključim u borbu protiv dečjih brakova“.
Šok video, koji podseća na „14 miliona plača“, kampanju koju je povodom Dana žena 2014. producirala Liza Azuelos u kojoj su Žili Geje i Aleksandar Astijer na silu venčali svoju devojčicu. Godinu dana kasnije, borba protiv prisilnih brakova, nažalost, ostaje aktuelna.
Prisilni brakovi – kako nas je pandemija unazadila
Tokom pandemije COVID-19 došlo je do ozbiljnog narušavanja edukacije, a uništenje dugogodišnje borbe protiv prisilnih dečijih brakova može biti posledica toga.
Naime, Ujedinjene nacije procenjuju da će poteškoće prouzrokovane zbog COVID-19 pandemije dovesti do toga da se 13 miliona devojčica uda pre dobi od 18 godina. Iako su mnoge države dugi niz godina uspevale da se bore sa ovakvom problematikom, pojava COVID-19 virusa i ekonomske krize kao posledice pandemije mogu biti uzrok ponovnog problema sa prisilnim dečijim brakovima.
Borivoj Antonić, kao mladi talent unutar Color Media International kompanije, započeo je svoju karijeru na juniorskoj poziciji marketing menadžera, specijalizujući se za online marketing magazina Marie Claire. Uprkos tome što je relativno nov u industriji, Borivojeva strast i prirodni afinitet prema digitalnom marketingu brzo su ga istaknuli kao obećavajućeg stručnjaka u svom polju. Njegov rad na razvoju online strategija i kampanja za Marie Claire pokazao je njegovu sposobnost da efikasno koristi društvene mreže i digitalne platforme za angažovanje ciljne publike i širenje brenda. Borivoje je posebno fokusiran na inovativne pristupe u digitalnom oglašavanju i analitici, što mu omogućava da prati trendove i prilagođava strategije u realnom vremenu, maksimizirajući tako vidljivost i interakciju. Njegova mladalačka energija, želja za učenjem i adaptacijom u dinamičnom medijskom pejzažu obećavaju značajan doprinos timu i magazinu Marie Claire u budućnosti.
Izvor vesti: marieclaire.fr
Izvor slike: inarik/iStock/Getty Images Plus via Getty Images