Zendaja predstavlja novo poglavlje Louis Vuitton kolekcije
30. децембар 2024.
| Miljana MomirovićLouis Vuitton i Takashi Murakami ponovo spajaju snage. Zendaja, kao lice kolekcije, donosi nostalgiju 2000-ih uz moderni obrt.
Početkom 2000-ih, svet mode je doživeo revoluciju kada je Louis Vuitton najavio saradnju sa japanskim vizuelnim umetnikom. Rezultat? Kolekcija koja je promenila tok modne istorije i postala sinonim za estetiku ranih 2000-ih. Ne samo komercijalni uspeh, ova saradnja postala je kultutni fenomen koji je redefiniše luksuz.
Sada, 20 godina kasnije, Louis Vuitton i Murakami ponovo spajaju snage, ovog puta uz moderni zaokret. Nova kolekcija „ponovnih izdanja“ će reinterpretirati i osvežiti originalne kreacije, donoseći ih u sadašnji trenutak. A ko bi bio bolji ambasador za nostalgični povratak, nego Zendaja, holivudska ikona stila i dugogodišnja muza za Louis Vuitton?
Zendaja, lice Louis Vuitton x Murakami kolekcije
Već nedeljama unazad, Zendaja je suptilno najavljivala saradnju, pojavljujući se uz dizajnerske torbe iz neobjavljene kolekcije. Njena uloga u obnovljenoj kampanji Louis Vuitton x Murakami naglašava spoj nostalgije i savremenog luksuza. U kampanji, Zendaja nosi modne komade iz kolekcije koji evociraju duh ranih 2000-ih ali uz moderni obrt.
View this post on Instagram
Odevne kombinacije uključuju čuveni LV monogram i razigrane motive cveća po kojima je Murakmi moznat. Šal od 515$ nosila je kao halter, dok je kaiš od 505$ stilizovala na način koji podseća na legendarni stajling Keri Bredšo. Zapaženi koomadi su su Capucines East-West Mini torba, koja će se prodavati za 6.850$, i 6AM Mule sandale, inspirisane originalnim modelom od pre više od 20 godina.
Nova era za Louis Vuitton x Murakami
Kolekcija, koja će biti dostupna u prodavnicama od 1. januara, obuhvatiće preko 200 komada. Među njima su ikonični modeli poput Keepall, OnTheGo, Speedy i Rolling Trunk, redizajnirani uz prepoznatljive motive. Svaki komad predstavlja spoj klasičnog Louis Vuitton nasleđa i hirovite umetnosti po kojoj je Murakmi prepoznatljiv, što ih čini nezaobilaznim za kolekcionare.
View this post on Instagram
Drugi deo, najavljen za mart 2025. godine, fokusiraće se na cvet trešnje, obećavajući jednako upećatljiv povratak nostalgiji.
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
Izvor slike: Kristy Sparow/Stringer/GettyImagesEntertainment