1. Home
  2. /
  3. Fashion
  4. /
  5. Zendaja predstavlja novo poglavlje...

Zendaja predstavlja novo poglavlje Louis Vuitton kolekcije

30. децембар 2024.

| Miljana Momirović

Louis Vuitton i Takashi Murakami ponovo spajaju snage. Zendaja, kao lice kolekcije, donosi nostalgiju 2000-ih uz moderni obrt.

Početkom 2000-ih, svet mode je doživeo revoluciju kada je Louis Vuitton najavio saradnju sa japanskim vizuelnim umetnikom. Rezultat? Kolekcija koja je promenila tok modne istorije i postala sinonim za estetiku ranih 2000-ih. Ne samo komercijalni uspeh, ova saradnja postala je kultutni fenomen koji je redefiniše luksuz.

Sada, 20 godina kasnije, Louis Vuitton i Murakami ponovo spajaju snage, ovog puta uz moderni zaokret. Nova kolekcija „ponovnih izdanja“ će reinterpretirati i osvežiti originalne kreacije, donoseći ih u sadašnji trenutak. A ko bi bio bolji ambasador za nostalgični povratak, nego Zendaja, holivudska ikona stila i dugogodišnja muza za Louis Vuitton?

Zendaja, lice Louis Vuitton x Murakami kolekcije

Već nedeljama unazad, Zendaja je suptilno najavljivala saradnju, pojavljujući se uz dizajnerske torbe iz neobjavljene kolekcije. Njena uloga u obnovljenoj kampanji Louis Vuitton x Murakami naglašava spoj nostalgije i savremenog luksuza. U kampanji, Zendaja nosi modne komade iz kolekcije koji evociraju duh ranih 2000-ih ali uz moderni obrt.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

Odevne kombinacije uključuju čuveni LV monogram i razigrane motive cveća po kojima je Murakmi moznat. Šal od 515$ nosila je kao halter, dok je kaiš od 505$ stilizovala na način koji podseća na legendarni stajling Keri Bredšo. Zapaženi koomadi su su Capucines East-West Mini torba, koja će se prodavati za 6.850$, i 6AM Mule sandale, inspirisane originalnim modelom od pre više od 20 godina.


Nova era za Louis Vuitton x Murakami

Kolekcija, koja će biti dostupna u prodavnicama od 1. januara, obuhvatiće preko 200 komada. Među njima su ikonični modeli poput Keepall, OnTheGo, Speedy i Rolling Trunk, redizajnirani uz prepoznatljive motive. Svaki komad predstavlja spoj klasičnog Louis Vuitton nasleđa i hirovite umetnosti po kojoj je Murakmi prepoznatljiv, što ih čini nezaobilaznim za kolekcionare.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

Drugi deo, najavljen za mart 2025. godine, fokusiraće se na cvet trešnje, obećavajući jednako upećatljiv povratak nostalgiji.

Izvor slike: Kristy Sparow/Stringer/GettyImagesEntertainment