1. Home
  2. /
  3. Fashion
  4. /
  5. Rooney Mara je zaštitno...

Rooney Mara je zaštitno lice nove Givenchy Spring 2026 kampanje

17. новембар 2025.

| Milica Prelević

Nekada kampanja govori više o energiji nego o odeći, a upravo to čini nova Givenchy vizija Sare Burton. Glumica Rooney Mara, enigmatična i gotovo skulpturalna, ulazi u kadar kao savršena protagonistkinja brenda koji se ponovo pronalazi.

Kolekcija Spring 2026 deluje kao manifest tihe sofisticiranosti. Rooney Mara retko bira modne uloge, ali kada to učini, one postaju kulturni trenutak. Ovo je Sarah Burton u svom najautentičnijem izdanju: snažna, intelektualna, emotivna. I upravo zato je baš Rooney Mara savršen izbor za novu kampanju.

Kampanja je deo serije Friends and Muses The Portrait Series II, zamišljene kao vizuelni dnevnik ljudi koji za Burton nisu samo modeli, već delovi njenog kreativnog univerzuma. Fotografkinja Collier Schorr hvata tu neuhvatljivu mešavinu distance i bliskosti, dok stilistkinja Camilla Nickerson i šminkerka Lucia Pieroni oblikuju suptilan luksuz koji Givenchy pretvara u samouveren, minimalistički identitet.

U centru priče je Rooney Mara, enigmatična, gotovo skulpturalna. Njen stil nije agresivno glamurozan, on je introspektivan, čist, suptilan. Ta estetika je oduvek bila deo njenog ličnog modnog narativa, zbog čega se saradnja s brendom Givenchy oseća kao prirodan nastavak, ne radikalan zaokret. Iako nije prva njena interakcija sa brendom, ovo je svakako najznačajnija, i to u novoj eri Sare Burton.

Drugo lice kampanje je Paul Simonon, muzičar, umetnik i član benda The Clash. Njegovo prisustvo stvara kontrapunkt: britanski pank senzibilitet uz francusku visoku modu. U jednom portretu nosi crni sako i belu košulju, u drugom se pojavljuje sa svojim engleskim toy terijerima, Snoopom i Peanutom, čime cela priča dobija neočekivanu toplinu. Njegova energija otvara vrata novoj viziji muške mode, koja dolazi tiho, ali veoma odlučno.

Rezultat je kampanja koja funkcioniše kao manifest Sare Burton za Givenchy: moda kao zajedništvo, portret, pričanje priča… Jednostavno, moda koja traje. Ako je suditi po ovoj kampanji, Givenchy ulazi u eru u kojoj autentičnost postaje najluksuzniji resurs koji jedan brend može da poseduje.

Izvor slike: Courtesy of Givenchy