Omiljeni parfem Kejt Midlton: Ovako miriše princeza
Jedan za svaki dan, drugi za posebne prilike.
30. april 2024.
| Miljana MomirovićVođena srcem ka umetnosti, italijanka Ines Trocchia je iscrtala i pratila svoj put sa velikom ambicijom.
Iako dolazi iz male sredine, poznata je širom sveta, a njeno lice krasi Marie Claire digitalnu naslovnicu u aprilu.
Da će biti uspešna, Ines Trocchia je znala već sa 17 godina kada je i započela modeling karijeru projektom za lokalni brend nedaleko od njenog rodnog mesta, Nola (u blizini Napulja).
Zatim je usledilo ostvarenje ciljeva u Milanu, a do 21. godine je već dobila željenu ulogu u italijanskoj fudbalskoj emisiji „Calciomercato“, nakon čega su usledila gostovanja na Rai Sport i Rai2, nacionalnim televizijskim gigantima.
Neverovatni uspesi su pokrenuli i njeno prisustvo na društvenim mrežama, a danas njen Instagram profil broji skoro 2 miliona pratilaca.
Iz ogromne ljubavi prema lepoti i kreativnosti, Ines se odvažila dalje od manekenstva, osnivajući sopstvenu produkcijsku kompaniju Heaven digital. Fotografija, još jedna umetnička strast koju ima, dodatno pokazuje njene višestrane talente, sa kamerom koja beleži njenu viziju.
Kako je dokazala da ne poznaje granice, sledeća stanica za Ines Trocchia je razvoj njene produkcijske kompanije. Posebno je raduje mogućnost da se ponovo vrati na televiziju.
View this post on Instagram
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
Izvor slike: Lika brutyan @ulikula
Jedan za svaki dan, drugi za posebne prilike.
Naravno, to nije slučajno...
Njen izgled je privukao pažnju...
Bili su preslatki...