
Margot Robbie, novo lice za Chanel No. 5 parfem
16. септембар 2024.
| Miljana Momirović
Iako je Margot Robbie ambasador kuće od 2018. godine, nakon što je postala lice za Chanel No. 5 parfem, ulazi u novu eru.
Bez obzira koliko godina prođe, najprodavaniji parfem na svetu odiše istom, suštinskom notom prave ženstvenosti. U pitanju je klasik, čuven po harmoničnom balansu između cvetnih i aldehidnih nota.
Margot Robbie, novo lice za Chanel No. 5 parfem
Izuzetno impresivna glumica Margot Robbie, koja je obeležila 2023. godinu po ulozi u filmu Barbie, sada je novo lice za Chanel No. 5 parfem.
View this post on Instagram
Opojni miris lansirala je francuska krojačica Gabrielle Coco Chanel 1921. godine, a upravo ona je i bila prvo lice mirisa u reklami objavljenoj 1937. godine. Vredi ne zaboraviti da je ime dobio po srećnom broju. Konkretno, kada joj je parfimer Ernest Beauk pokazao peti uzorak, ona ga je izabrala bez razmišljanja sa nazivom koji je ostao nepromenjen do danas.
Sa Coco koja želi da proslavi oslobođeni ženski duh 1920-ih, parfem je postao široko poznat i voljen. Dokaz da ga žene obožavaju svedoči činjenica da i nakon neverovatne 103 godine, miris nastavlja da se prodaje i „grli“ širom sveta.
View this post on Instagram
Sada popularnost ove bočice ponovo pokreće 34-godišnja glumica. Slatka, uspešna, uvek nasmejana i njegovana, Margot Robbie, koja će uskoro postati majka, podseća da bez obzira koliko godina prođe, Chanel No. 5 će nam uvek pokazati put ženske dinamike.

Miljana Momirović je diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing kojoj je izražena strast moda i vizuelno izražavanje kroz odevne kombinacije. Višegodišnje iskustvo stekla je na lepotaizdravlje.rs, gde je razvila prepoznatljiv autorski glas za modno novinarstvo. Piše o modi sa osećajem za estetiku i pričom u pozadini svake kolekcije. Veruje da istinski stil počinje onog trenutka kada prestanemo da preslikavamo trend i počnemo da ga stvaramo na sebi svojstven, autentičan način. Zaljubljenica u minimalizam, francuski stil i detalje koji prave razliku.
Izvor slike: Handout/Handout/GettyImagesEntertainment
Nastavite da čitate










