Oslobodi sjaj kose uz Syoss Intense Plex
10. septembar 2024.
| Miljana MomirovićBeograd – Brend Syoss, u prisustvu brojnih zvanica, predstavio je u palati umetnosti „Madlena“ inovativnu liniju za negu i bojenje kose pod nazivom Intense Plex, koja je inspirisana japanskim principima lepote. Pored predstavljanja nove linije, sa posebnom pažnjom, Syoss je organizovao veče puno zabave i iznenađenja. Naime, modna dizajnerka Dragana Ognjenović, prikazala je posebnu reviju inspirisanu japanskim brendom Syoss. Moderne kreacije, koje su dodatno krasile ekskluzivne frizure Dimitrija Vokića, oduzimale su dah svim prisutnima.
Nova linija proizvoda za negu sadrži sve što je kosi potrebno za neodoljiv izgled – Bonding Shampoo, Deep Conditioner i Leave-in Serum, koji prodirući u svaki sloj dlake pažljivo obnavlja oštećeni deo i vraća kosi izgubljeni sjaj. Osim toga, linija Intense Plex za bojenje kose u svojoj paleti sadrži tri boje – Bronzana Kafa, Platinum Biser, Srebrno Rumenilo, koje pružaju blistavi metalik izgled.
Povodom predstavljanja Syoss Intense Plex linije, Milica Šljivančanin, direktorka marketinga kompanije Henkel Srbija, istakla je: „Brend Syoss poznat je po širokom asortimanu za negu, stilizovanje i koloraciju kose. Kako nam je nega kose izuzetno važna, trudili smo se da svakom tipu kose pružimo ono što mu je potrebno, a svaki naš proizvod sadrži ,Salon Precision System’. Ova tehnologija prodire kroz dlaku, obnavlja sve njene oštećene delove prilagođavajući se svakom tipu kose. Pažljivo slušajući potrebe naših potrošača, uložili smo mnogo truda kako bismo svim damama pružili negu, ali i koloraciju iz frizerskog salona dostupnu i kod kuće“.
Pored inspirativne revije, gosti su imali priliku da uživaju u interaktivnom iskustvu sa najnovijim proizvodima Syoss-a uz stručne savete Dimitrija Vokića koji je podelio neke od svojih frizerskih trikova sa gostima. Brend Syoss nastao je u Japanu i time nas inspirisao da predstavimo japanske specijalitete upotpunjene posebnim koktelima.
O brendu Syoss
Syoss – brend za inovativna rešenja za kosu za potrošače kod kuće – pruža profesionalan kvalitet i svež izgled direktno iz salona pomoću svog obimnog portfolija proizvoda za negu, farbanje i stilizovanje, uvek sa osvrtom na najnovije trendove. Syoss je pokrenut kao ekskluzivni salonski brend u Osaki, Japanu, 1977. godine, a svoje japansko estetsko nasleđe nosi u srcu. Od svog globalnog lansiranja 2008. godine, Syoss se zalaže za naučno zasnovane inovacije i profesionalan kvalitet, uz visokokvalitetne i stručno izabrane sastojke za profesionalno iskustvo sa kosom kod kuće. Sa 40 godina iskustva i asortimanom proizvoda za negu i stilizovanje kose koji se diče prelepom, živopisnom i zdravom kosom, Syoss želi da inspiriše sve da veruju u svoj individualni izgled i sposobnost da se osećaju sjajno svakog dana – osnažujući svakoga da sa samopouzdanjem osvoji sve što im se nađe na putu. Sa Syoss-om, ti i tvoja kosa ste spremni da se suočite sa svetom.
O kompaniji Henkel
Henkel, sa svojim brendovima, inovacijama i tehnologijama, zauzima vodeće pozicije na tržištu širom sveta u industrijskom i potrošačkom sektoru. Poslovni sektor Adhezivi Tehnologije je globalni lider na tržištu lepkova, zaptivača i funkcionalnih premaza. Sa sektorom Consumer Brands, kompanija drži vodeće pozicije posebno u sektorima pranja veša i održavanja domaćinstva i nege kose na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Tri najjača brenda kompanije su Loctite, Persil i Schwarzkopf. U fiskalnoj 2023. godini, Henkel je ostvario prodaju od preko 21,5 milijarde evra i prilagođeni operativni profit od oko 2,6 milijarde evra. Prioritetne akcije Henkel-a su uvrštene u nemački indeks DAX. Održivost ima dugu tradiciju u Henkel-u, a kompanija ima jasnu strategiju održivosti sa specifičnim ciljevima. Henkel je osnovan 1876. godine i danas zapošljava raznovrsni tim od više od 48.000 ljudi širom sveta – ujedinjen jakom korporativnom kulturom, deljenim vrednostima i zajedničkom svrhom: „Pioneers at heart for the good of generations“. Za više informacija, molimo vas posetite www.henkel.rs
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.