Od glave do pete: Predstavljamo savršene LEVI’S jesenje outfite
Teksas nikada neće izaći iz mode, a zašto ga onda ne biste nosili ovako?
18. jul 2024.
| Snežana VranićTommy Hilfiger je u Splitu organizovao ekskluzivni modni događaj za influensere i ambasadore brenda koji su među prvima imali priliku da upoznaju letnju kolekciju kupaćih kostima svetski poznatog brenda. Split i jadranska obala u svom letnjem okruženju poslužili su kao idealna morska kulisa ovog jednodnevnog slavlja mode, avanture, unikatnosti, kao i jedinstvenog stila. Modni događaj okupio je osam istaknutih hrvatskih influensera među kojima se bili i Iva Radić, Nika Pavičić, Anamarija Rajić, Elena Dizdar, Janko Janić, Marko Bošnjak, Pave Elez i Sandy Bogovac, koji su bili dovoljno odvažni da se prepuste vodenim aktivnostima i osvežavajućim koktelima, a sve to postavljajući standarde letnje mode.
Kolekcija kupaćih kostima TOMMY HILFIGER za leto 2024. predstavljena je u laskavom morskom okruženju, pružajući jedinstveno iskustvo. Gosti su uživali u celodnevnim avanturama u moru, istraživanju jadranske obale, kao i u jedinstvenoj jogi na dasci za veslanje usred mora.
Brod korišćen za događaj bio je ukrašen TOMMY HILFIGER detaljima, uključujući brendirane jastuke i peškire, besprekorno integrirajući estetiku brenda u svaki detalj.
Osim toga, influenseri su imali priliku da uživaju i u brendiranim gliserima, vodenim skuterima i daskama za veslanje. Ovaj događaj savršeno se uklopio u estetiku kolekcije, spajajući luksuz, avanturu i nepogrešivi stil TOMMY HILFIGER.
Gosti događaja su uživali i u ručku u Shkoy beach baru, tokom kojeg su nosili svoje omiljene komade iz kolekcija TOMMY HILFIGER Summer 2024 i Pre-Fall 2024. Outfiti su uključivali lanene kratke pantalone i košulje, jednodelne i dvodelne kupaće kostime, klasične majice kratkih rukava, letnje dodatke poput sunčanih naočara i torbi za plažu, kao i prozračne sandale. Dok je grupa uživala u panoramskom pogledu na Split, zabavljao ih je poznati hrvatski DJ Black Shark. Jedinstveno letnje iskustvo se završilo radionicom pravljenja koktela s prepoznatljivim i omiljenim receptima gospodina Tommyja Hilfigera, dok su uživali u letnjim igrama koje vole meštani otoka.
TOMMY HILFIGER jedan je od svetski najpriznatijih premium lifestyle brendova koji inspiriše potrošače od 1985. Marka stvara ikonski stil, koji oživljava spajajući klasično i trendy, stvoren zajedno s ljudima koji unose dašak profinjenosti i bezvremenske klasike u svet oko njih. TOMMY HILFIGER slavi filozofiju klasičnog američkog stila s modernim prizvukom, te nudi vrhunski kvalitet i vrednost potrošačima širom sveta u skladu sa životnim stilovima TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, s širokim izborom kolekcija koje uključuju mušku, žensku i dečju sportsku odeću, dodatke i obuću. Tommy Hilfiger ima nepokolebljivu predanost održivosti i inkluzivnosti.
Globalna maloprodajna prodaja proizvoda TOMMY HILFIGER iznosila je 9 milijardi dolara 2023. godine, a brend pokreće više od 16 000 saradnika širom sveta — prisutnih u 100 zemalja i više od 2 000 maloprodajnih prodavnica, uključujući najveću globalnu glavnu prodaju na tommy.com. PVH je kupio Tommy Hilfiger 2010. i nastavlja fokusirani pristup povećanju svetske važnosti, prisutnosti i dugoročnog rasta brenda.
PVH je jedna od najvećih svetskih modnih kompanija koja se povezuje s potrošačima u više od 40 zemalja. Naši svetski poznati brendovi uključuju Calvin Klein i TOMMY HILFIGER. Naša 140-godišnja istorija izgrađena je na snazi naših brendova, našeg tima i našoj predanosti da zauvek inspirišemo modnu scenu napred. To je naša moć. To je snaga PVH-a.
Snežana Vranić je autorka koja vrlo rado istražuje teme zdravlja i gastronomije, što je prešlo i u njen profesionalni angažman. Međutim, njeno polje interesovanja obuhvataju i teme povezane sa astrologijom, kao i razumevanjem međuljudskih odnosa. Snežana je aktivan autor i na portalu lepotaizdravlje.rs.
Teksas nikada neće izaći iz mode, a zašto ga onda ne biste nosili ovako?