Kako da parfem duže traje? Mirisaćete skupo ceo dan
4 jednostavna saveta.
10. maj 2024.
| Miljana MomirovićKompanija Lilly Drogerie u saradnji sa parfemskim brendom Karl Lagerfeld, održala je u TC Galerija promociju parfema ove čuvene modne legende. Događaj je okupio veliki broj poznatih ličnosti koji su imali priliku da dožive raskoš mirisnih kreacija i zavire u čudesni olfaktorni orman Karla Lagerfelda.
Karl Lagerfeld, telentovan, kreativan i strastveni zaljubljenik u modu, 1978. godine upustio se u ulogu tvorca parfema. Njegove reči „Volim parfeme. Volim ženske mirise. Volim mirise za muškarce. Oni čine život lepšim. Miris je, u suštini, moda za nos.“ – uvek će ostati upamćene. Ova ljubav vodila ga je da kreira parfeme krojene da se nose poput odevnih predmeta, tako da budu što bliži vama.
Kolekcija Les Parfums MATIERES
Legendarni modni dizajner je predstavio novu stranu tipičnih parfemskih nota, sličnu svetu mode. Ovu liniju mirisa čine četiri parfemska “para”, ukupno osam mirisa za žene i muškarce. Karl ih je kreirao, dizajnirao, i oblikovao tako da stvori kreativni, olfaktorni orman, dok su mirisi „krojeni“ poput njegovih omiljenih tkanina.
Kolekcija Fashion City Collection
Svet Karl Lagerfeld mirisa dopunjuje linija posvećena njegovim omiljenim gradovima, u kojima je živeo, stvarao, koji su ga nadahnjivali. On je putovao svetom sa radoznalošću deteta, večito u potrazi za novim kreativnim otkrićima. Dok se njegova rana sećanja vezuju za Nemačku, eminentni pariski dizajner je pre svega bio građanin sveta, tečno govoreći univerzalne jezike mode i umetnosti. Određeni gradovi dominirali su njegovom izvanrednom karijerom – oni u kojima je živeo i dizajnirao svoje kolekcije – dok su drugi bili povremeni tereni za kreativno istraživanje. Ipak, svi su ostavili neizbrisiv trag u mnogostranom stvaralaštvu, a upravo po njima je nazvao svoju liniju parfema – Hamburg, Rim, Beč, Pariz, Tokio i Njujork.
Karl Lagerfeld mirise možete pronaći u svim Lilly drogerijama, a na vama je samo da izaberete koja mirisna kreacija će postati vaš favorit.
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
4 jednostavna saveta.
U Belodore parfimeriji u beogradskom tržnom centru Galerija, koja je ujedno i najveća niche parfimerija u Evropi predstavljen je prestižni parfemski brend AJMA.