
Omiljeni parfem Kejt Midlton: Ovako miriše princeza
Jedan za svaki dan, drugi za posebne prilike.
30. април 2024.
| Miljana Momirović
Vođena srcem ka umetnosti, italijanka Ines Trocchia je iscrtala i pratila svoj put sa velikom ambicijom.
Iako dolazi iz male sredine, poznata je širom sveta, a njeno lice krasi Marie Claire digitalnu naslovnicu u aprilu.
Da će biti uspešna, Ines Trocchia je znala već sa 17 godina kada je i započela modeling karijeru projektom za lokalni brend nedaleko od njenog rodnog mesta, Nola (u blizini Napulja).
Zatim je usledilo ostvarenje ciljeva u Milanu, a do 21. godine je već dobila željenu ulogu u italijanskoj fudbalskoj emisiji „Calciomercato“, nakon čega su usledila gostovanja na Rai Sport i Rai2, nacionalnim televizijskim gigantima.
Neverovatni uspesi su pokrenuli i njeno prisustvo na društvenim mrežama, a danas njen Instagram profil broji skoro 2 miliona pratilaca.

Iz ogromne ljubavi prema lepoti i kreativnosti, Ines se odvažila dalje od manekenstva, osnivajući sopstvenu produkcijsku kompaniju Heaven digital. Fotografija, još jedna umetnička strast koju ima, dodatno pokazuje njene višestrane talente, sa kamerom koja beleži njenu viziju.

Kako je dokazala da ne poznaje granice, sledeća stanica za Ines Trocchia je razvoj njene produkcijske kompanije. Posebno je raduje mogućnost da se ponovo vrati na televiziju.
View this post on Instagram

Miljana Momirović je diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing kojoj je izražena strast moda i vizuelno izražavanje kroz odevne kombinacije. Višegodišnje iskustvo stekla je na lepotaizdravlje.rs, gde je razvila prepoznatljiv autorski glas za modno novinarstvo. Piše o modi sa osećajem za estetiku i pričom u pozadini svake kolekcije. Veruje da istinski stil počinje onog trenutka kada prestanemo da preslikavamo trend i počnemo da ga stvaramo na sebi svojstven, autentičan način. Zaljubljenica u minimalizam, francuski stil i detalje koji prave razliku.
Izvor slike: Lika brutyan @ulikula

Jedan za svaki dan, drugi za posebne prilike.