Efektne odevne kombinacije za maj 2024.
Zara, Mango, H&M, Mona...
05. maj 2024.
| Miljana MomirovićVanja Milićević se pojavila u prvom talasu modnih blogerki u regionu još 2010. godine i vrlo brzo je postala zapažena po svom stilu koji naginje ka minimalizmu, uz igru s dobrim krojevima.
Publika ju je zavolela zbog talenta da s lakoćom kombinuje skuplje i pristupačne komade, stvarajući dobre odevne kombinacije. Jednostavnost i promišljenost su odrednice koje su u temelju njenog modnog identiteta. Blogovanje je u jednom trenutku zamenila objavama na Instagramu, ali je tu svoje polje delovanja proširila i ka putovanjima i kozmetici. Kako je i sama odrastala, svoj sadržaj je više okretala ka pravilu „malo, ali kvalitetno“. Zbog toga ona na mrežama ne otkriva previše o sebi, pa smo zato i poželeli da s njom porazgovaramo i otkrijemo na čemu sve to ona već godinama radi „iza scene“.
U saradnji s domaćim brendom Extreme Intimo, Vanja Milićević je izbacila dve svoje limitirane kolekcije, koje su rasprodate u rekordnom roku. Radilo se o svedenim komadima koje istovremeno odlikuju udobnost i dobar izgled. Pored toga, oni u modnoj industriji upućeni su i u Vanjin rad u ulozi kreativne direktorke na mnogim modnim snimanjima kako za magazine, tako i za brendove. Ono što je novost jeste da je ona sada sve te uloge spojila u funkciji kreativne konsultantkinje za brend Extreme Intimo, što znači da nas u narednom periodu očekuju nova kreativna premišljanja od ove svestrane devojke. Ujedno, ovo je prvi primer na našoj sceni spajanja komercijalnog brenda sa stvaraocima koji su svoj put prokrčili na internetu. Navijamo za inovativne saradnje i Vanji prepuštamo reč.
Od ovog leta brend XExtreme IntimoX bogatiji je za još jednog člana u svom timu – mene. Sad sam u ulozi kreativne konsultantkinje.
Apsolutno! Nakon dvogodišnje saradnje i rasprodatih kolekcija, nova uloga se prirodno dogodila. Zahvaljujući neizmernom poverenju i sluhu, koje je brend pokazao, naš prvobitni plan je dobio svoj nastavak.
Ovu ulogu smo osmislili spram potreba koje je brend u tom trenutku imao, ali i mojih ideja koje su se nizale jedna za drugom. Tako je moj sadašnji zadatak zadavanje kreativne vizije i utvrđivanje pravca u dizajnu koji treba slediti, ali i kako će koncepti biti primenjeni i distribuirani uz oblikovanje celokupnog prisustva brenda na tržištu. Uz brze reakcije i sjajan tim, za koji se pokazalo da su spremni da izađu iz okvira, uverena sam da ćemo pomerati granice u našem stvaranju.
Kao neko kome je udobnost na prvom mestu pri oblačenju i nekome ko ceni kako odeća prianja uz telo, vrlo je logično da smo se od prvog momenta jako dobro razumeli. Sve kolekcije su izrađene od prirodnih materijala, a osećaj udobnosti, slobode i zadovoljstva u sopstvenoj koži imperativ su samog brenda, po čemu smo se i našli. Sada mi je cilj da osvežim i modernizujem basic komade, ne tražeći ništa revolucionarno, već nešto nepretenciozno što funkcioniše, nešto u čemu ćete želeti da provedete dan i čemu ćete se iznova vraćati. Postoji mnogo ljudi koji ne znaju ko sam ja, i to je sasvim u redu, ali kupuju tu odeću jer im se ona obraća. Upravo je ovo jedan od pokretača, jer bih volela da vidim brend na različitim tipovima žena koje se dobro osećaju baš u tim modelima.
Pored razigravanja sa klasičnim modelima iz standardnih kolekcija i spremanja novih za sledeće leto, vrlo brzo nas očekuje nova dizajnerska kolaboracija. Ime koje ovoga puta stoji iza XcapsuleX kolekcije već dugi niz godina moj je favorit kad je domaći dizajn u pitanju. Više od toga ne smem da odam, osim da u januaru budete spremni za modele koji će se dugo nalaziti u vašim garderoberima ukoliko ih kupite.
Kada bih vam rekla da sam na svom prvom razgovoru za posao, kao tek diplomirani ekonomista, na pitanje gde sebe vidim za 10 godina – odgovorila „u modnoj industriji”, bilo bi vam odmah jasno otkud ja na ovom mestu i zbog čega sam tada sabotirala sebe zarad današnjih ciljeva. Pravac kojim sam želela da idem nakon pokretanja bloga vrlo brzo dobio je svoje obrise. Dok su doslednost i način rada doneli brojne prilike, mogućnosti i iskustva koja su oblikovala današnji put. Rad u okviru velike kompanije koja postoji toliko dugo u isto vreme je izazov i inspiracija uz neprestano učenje. Kako je brend namenjen različitim generacijama, zanimljivo je razmišljati o toliko drugačijim ženama, njihovim svakodnevicama i potrebama kad je o odeći reč, sve pojednostaviti, napraviti praktičnim, a ujedno dati svoj pečat.
Nekako sam uvek bila za to da dela govore umesto mene. Takav pristup poslu je donosio ličnu satisfakciju, ali je neretko umeo i da zbuni ljude, jer nisu imali jasnu sliku čime se zapravo bavim. Realnost je da ne postoji možda reč koja bi sve objedinila jednim nazivom, a za mene je sve samo prirodan spoj i nastavak jedno na drugo.
Iza svake onlajn pauze uvek se krio veći cilj. Kao perfekcionista, želela sam da budem u potpunosti posvećena svakoj sledećoj fazi rasta koja je stizala. Sad kad smo postali uigran tim, povratak društvenim mrežama je iza ugla. I moram priznati da mi je nedostajao taj mikrosvet sa kojim sam stvorila sjajan odnos. Gde je moda zabava, jer je najbitnije da pratimo sebe i da se dobro osećamo u odeći koju nosimo.
Rekla bih uvek da ostane baš takva kakva jeste.
Sve je okej, ovo je trka na duge staze.
Piše: Tijana Stanković
Šminka: Ena Jović
Mesto snimanja: Hotel Pavilion
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
Izvor slike: Peno Media
Zara, Mango, H&M, Mona...
Neki modeli su sada duplo jeftiniji.
Teksas nikada neće izaći iz mode, a zašto ga onda ne biste nosili ovako?