5 saveta za zaštitu farbane kose tokom letovanja – Moroccanoil
28. jun 2023.
| Dragana ĐurićKako pravilno negovati bojenu kosu uz Moroccanoil Color Care liniju
Izbledela boja je prvi znak da vaša kosa pretrpela oštećenja – leti je ovo najizraženije, s obzirom na to da kosu izlažemo suncu, hloru, slanoj vodi, i čestom vezivanju. Kako ne biste brinuli o boji kose tokom letnjih avantura, izdvajamo 5 saveta za postojanu i negovanu boju.
Savet #1: Izbegavajte prečesto pranje kose
Tokom leta imamo potrebu da kosu peremo skoro svakodnevno (usled znojenja i izlaganja suncu), ali je najbolje da to ne činimo. Prečesto pranje kose je siguran put do izbledele boje. Zato je najbolje da pranje kose ograničite na maksimalno tri puta nedeljno, i to isključivo mlakom vodom.
Savet #2: Koristite color-safe proizvode
Ukoliko farbanu kosu perete “običnim” šamponima ili onima sa sulfatima i mineralnim solima, nijedan drugi savet sa ove liste neće biti delotvoran. Farbanu kosu je potrebno negovati proizvodima koji štite boju od brzog ispiranja i imaju formulaciju koja ne sadrži sulfate.
Moroccanoil COLOR CARE šampon i kondicioner produžavaju postojanost
profesionalne boje kose, istovremeno poboljšavajući integritet kose i pružajući joj sjaj. Šampon ima pH-balansiranu formulu, te nežno čisti dok smanjuje apsorpciju supstanci koje reaguju s bojom. Ultra-hidratantni kondicioner omekšava kosu i pomaže u raščešljavanju. Bez sulfata, fosfata i parabena.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Savet #3: Koristite proizvode sa antioksidativnom zaštitom
Formulacija proizvoda je uvek na prvom mestu. Fokusirajte se na odabir color-safe
preparata koji će štiti kosu od dejstva ostalih faktora, npr. UV zračenja,zagađenja, duvanskog dima i sl. Moroccanoil COLOR CARE proizvodi, se baziraju na posebnoj Environmental Protection Blend tehnologiji koja kombinuje ekstrakt nara i (sunčevog) zaštitnog kvata, kako bi pomogli u zaštiti od gubitka boje, te oštećenja izazvanog sunčevom svetlošću i spoljnim faktorima. ArganIDTM tehnologija pomaže u obnovi i zatvaranju kutikule kako bi se zaključala boja.
Savet #4: Pripremite kosu pre plivanja i izlaganja suncu
So i hlor reaguju sa molekulima vaše boje i menjaju je. Ova diskoloracija se najviše vidi na plavoj boji, koja poprima zelenkasti ton. Da biste ovo izbegli, pre plivanja u moru ili bazenu, nakvasite kosu slatkom vodom kako biste sprečili prodiranje slane ili hlorisane vode unutar dlake.
Još jedan bitan korak pripreme kose je nanošenje leave-in kondicionera, naša
preporuka je Moroccanoil COLOR CARE Protect & Prevent sprej. Formula ovog spreja sadrži UV filtere za termalnu zaštitu, mešavinu antioksidanata koji neutrališu slobodne radikale, uz patentiranu Argan ID™ tehnologiju.
Savet #5: Nosite šešir
Nema bolje zaštite od štetnog dejstva sunčevih zraka od šešira sa širokim obodom.
Svakodnevno višesatno izlaganje kose suncu može izbledeti vašu nijansu, a šešir će napraviti fizičku barijeru između UV zraka i vaše kose i kože glave.
Inspirisan Mediteranom, brend Moroccanoil živi kroz kultnu tirkiznu nijansu i prepoznatljivi miris, za egzotično iskustvo koje opija čula. Naš prvi proizvod, originalni Moroccanoil Treatment, bio je pionir za negu kose sa uljem i učinio je arganovo ulje svetski poznatim. U srcu našeg brenda je zajednica stilista koja nastavlja da nas inspiriše da kreiramo efikasne proizvode koji su laki za upotrebu. I danas naš cilj ostaje nepromenjen: da nastavimo sa pionirskim inovacijama u industriji lepote. Moroccanoil proizvodi za kosu i telo dostupni su u preko 80 zemalja širom sveta. Moroccanoil Color Care linija je dostupna u odabranim salonima širom zemlje počev od juna 2023. Zvanični distributer za Srbiju: DAMB d.o.o., 011 3098 626, Bulevar Peka Dapčevića 124, Beograd.
Dragana Đurić je dinamična i inovativna marketing menadžerka u Color Media International kompaniji, specijalizovana za rad na prestižnom magazinu Marie Claire. Dragana je svoju strast prema brendiranju i digitalnom marketingu pretvorila u impresivnu karijeru, usmeravajući Marie Claire ka novim visinama u digitalnoj eri. Njena ekspertiza u kreiranju strategija sadržaja i angažovanju ciljne publike doprinela je značajnom povećanju čitateljstva i online prisustva magazina. Dragana se ističe svojom sposobnošću da predvidi tržišne trendove i inovativno ih primenjuje, čime kontinuirano unapređuje brend Marie Claire u konkurentnom medijskom pejzažu. Njena predanost, kreativnost i stručnost čine je ključnom figurom u timu Color Media International, gde neprestano doprinosi rastu i razvoju Marie Claire na međunarodnom nivou.
Izvor slike: promo