Kineska Nova godina 2023. – Kako su je luksuzni modni brednovi iskoristili za marketing?
18. januar 2023.
| Miljana Momirović22. januara počinje Kineska Nova godina 2023. i ovo je Godina Zeca. Modnim brendovima je ovo idealan trenutak za jačanje veze sa kineskom kulturim i podsticanje prodaje tradicionalnih komada.
Kakav uticaj Kineska Nova godina 2023. godine ima na modne kreatore?
Zec je četvrta životinja kineskog zodijaka i, prema tradicionalnom verovanju, najsrećniji je od 12 znakova. Predstavlja simbol dugovečnosti, elegancije i lepote.
Luksuzna kupovina tokom Kineske Nove godine 2023. je način da se praznici proslave sa stilom. Ideje, modne kreacije i priče koje idu uz njih moraju da poštuju vrednosti i kulturu kineskog naroda. Ali koje su najinteresantnije marketinške inicijative koje su modni brendovi koristili za promociju limitiranih kolekcija?
Prada slavi Kinesku Novu godinu 2023. kampanjom Sećanja na lepotu
Fotografije ove Prada kampanje uspele su da prikažu senzualnu i nadrealnu dimenziju stvarnosti. Na njima su uticajne kineske poznate ličnosti pored predmeta koji svedoče o prošlosti i sećanjima u vezi sa kineskom Novom godinom.
View this post on Instagram
Fendi u sa radnji sa Marc Jacobs brendom kinesku Novu godinu 2023. predstavlja na futuristički način
Pravi zečevi se pojavljuju sa grupom prijatelja u Gucci promotivnom spotu, gde je prelepa cvetna bašta puna razigranih životinja. Svi Gucci artikli se isporučuju uz ambalažu i upečatljivi dizajn živopisnih boja posvećen Godini zeca.
Kineska Nova godina 2023. na Disney platnu u saradnji sa brendom Givenchy
Givenchy je u saradnji sa filmskom kompanijom Disney spojio nestašni i energični duh srećnog zeca po imenu Osvald.
Brend Ganni i kineska Nova godina 2023. uz pomoć Alise u zemlji Čuda
Skandinavski modni brend Ganni udružio se sa kineskim dizajnerom i umetnikom kako bi lansirao kutiju sa poklonima sa ograničenim izdanjem. Ukrašena je cvetnim motivima i zečevima, a sadrži crvene koverte i kaleidoskop, tipične predmete kineske kulture. Prema rečima kreativne direktorke Ditte Reffstrup, kada smo bili deca koja su vrtela kaleidoskop osećali smo se kao kada Alisa pada u zečju rupu, dok ulazi u magičan i živopisni svet.
View this post on Instagram
Zasigurno je da su čuveni luksuzni modni brendovi uspeli da prikažu da je kineska Nova godina 2023. prava živopisna rapsodija boja, cvetnih motiva i zečijih motiva.
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
Izvor vesti: marieclaire.it
Izvor slike: Oli Scarff/Staff/GettyImagesNews