
Ovo su kultni francuski brendovi za negu kože koje vredi isprobati
24. новембар 2025.
| Milica Prelević
Kada pomislimo na vrhunske proizvode za negu kože, mnogi od nas odmah se sete francuske kozmetike. S više od jednog veka tradicije i inovacija, francuski brendovi postali su sinonim za kvalitet, luksuz i naučno zasnovane formulacije.
Od kultnih klasika, koji su utemeljeni na bogatoj prirodnoj baštini, do proizvoda koji koriste najnovija otkrića u dermatologiji – francuska kozmetika nudi sve što vam je potrebno za blistavu i zdravu kožu. Izdvojili smo neke od najomiljenijih i najcenjenijih brendova koji dominiraju tržištem i koji su osvojili poverenje miliona korisnika širom sveta.
Avène
Postoji toliko razloga da volite ovaj francuski klasik. Ovo je brend sa više od 270 godina istorije posvećen brizi o osetljivoj koži. Avène koristi blagodeti termalne izvorske vode iz regije Avène, koja je ključni sastojak u većini njihovih proizvoda.
Iako je kompanija počela sa proizvodnjom tek 1990. godine, od trenutka kada su njihovi proizvodi stigli na police francuskih apoteka, Avène je postao kultna tajna za blistavu kožu. Favoriti su termalna izvorska voda u spreju i Cicalfate Restorative Skin Cream.

Embryolisse
Brend je stvorio pedesetih godina 20. veka doktor Trico u pariskoj bolnici. On je osmislio originalni Lait-Crème Concentré kako bi pomogao u rešavanju različitih problema s kožom, kreirajući proizvod koji poštuje i balansira kožu. Danas je ista ta krema kultni favorit miliona korisnika.

La Roche-Posay
Ovaj brend ima misiju – učiniti dermatološki formulisanu negu kože dostupnom svima kojima je potrebna. Proizvodi su dizajnirani da budu pogodni i za najosetljiviju i najreaktivniju kožu, s ciljem poboljšanja kvaliteta života osobama koje pate od stanja poput ekcema.
Naziv brenda dolazi iz grada La Roche-Posay, gde se nalazi ključni sastojak brenda – termalna izvorska voda. Među omiljenim proizvodima izdvaja se Toleriane Ultra Moisturising Cream.

Bioderma
Francuski farmaceut i biolog Jean-Noel Thorel verovao je da, umesto preteranog tretiranja kože, ona treba da nauči kako pravilno da funkcioniše. U skladu s tim, osnovao je Biodermu, brend inspirisan kožom. Proizvodi se stvaraju u saradnji sa zdravstvenim stručnjacima širom sveta kako bi podržali i očuvali zdravlje kože.

Caudalie
Priča ovog brenda počinje u vinskoj regiji Bordo. Mathilde Tomas i njen suprug Bertrand upoznali su profesora Josepha Vercauterena tokom berbe na svom imanju. Kada je primetio da bacaju semenke grožđa, rekao im je: „Znate li da bacate blago?”
Objasnio je da semenke grožđa sadrže najmoćnije antioksidante na svetu. Tako je nastao brend Caudalie, koji koristi snažne biljne sastojke kako bi stvorio efikasne proizvode sa pravim anti-age efektima. Danas je ovo jedan od najvećih beauty brendova na svetu.

Biotherm
Ovaj brend potiče iz francuskih Pirineja, jednog od najbolje očuvanih delova Evrope. Doktor Jos Jullien otkrio je „Lekovitu fontanu”, mesto gde su vojnici dolazili da leče svoje rane. Razotkrio je tajnu lekovitosti ove vode – poseban tip planktona. Biotherm je pronašao način da reprodukuje ovaj plankton, koji čini osnovu njihovih proizvoda. Oni tvrde da je ovaj plankton jedinstveni regenerativni sastojak u kozmetičkoj industriji.

NUXE
Od male laboratorije u Parizu 1990. godine, do globalnog brenda, NUXE ima korene u prirodi. Osnivačica Aliza Jabes bila je pionirka u prirodnoj kozmetologiji. Kombinovala je prirodne sastojke s naukom kako bi kreirala dnevne proizvode za negu kože.
NUXE je kasnije otvorio i sopstvene spa centre kako bi pružio autentično iskustvo brenda. Danas postoji više od 50 spa centara širom sveta, a proizvodi poput legendarnog Huile Prodigieuse kultni su favoriti širom sveta.

Izvor slike: clara mgo/dupe
Nastavite da čitate






