
Šta vas očekuje u novom broju MARIE CLAIRE-a? Listamo izdanje za jesen 2024!
Novo izdanje, posvećeno stilu i lepoti pored novih trendova, donosi i odgovor kako prevazići kreativnu blokadu i iskoristiti nalet inspiracije.
14. новембар 2024.
| Miljana MomirovićPovodom nedavnih informacija o zloupotrebama digitalnog saobraćaja i prodaji lažnih poseta, mi iz Color Media International želimo da se oglasimo sa jasnom porukom: Već dvadeset godina smo u digitalnom izdavaštvu i sve to vreme poslujemo isključivo po najvišim etičkim standardima i prema posetiocima i prema klijentima, zasnivajući našu reputaciju na kvalitetu i transparentnosti.
Kao vlasnici i izdavači vodećih medijskih sajtova kao što su: Hello Magazin (www.hellomagazin.rs), Story (www.story.rs), Gloria (www.gloria.rs),
Svet & Scandal (www.svet-scandal.rs), Lepota i Zdravlje (www.lepotaizdravlje.rs), Marie Claire (www.marieclaire.rs) i Casa Design (www.casadesign.rs), obezbeđujemo stvaran i organski saobraćaj koji dolazi od prave publike.
Nikada nismo pribegavali skriptama, botovima ili lažnim profilima za veštačko povećanje posete na portalima – svaka poseta i svaki klik dolazi isključivo od stvarnih ljudi, što u bilo kom trenutku može da potvrdi nekoliko nezavisnih servisa za monitoring web saobraćaja kao što su Gemius, Google Analytics ili Yandex Metrica.
U periodu od 2022. do 2024. godine, dok su skripte drugima „popravljale” statistiku, Color Media International je zabeležila stvarnih preko milijardu poseta i 1,4 milijarde pročitanih stranica na našim web portalima.
Ovi rezultati su proizvod kontinuiranog rada, kvaliteta i relevantnog sadržaja koji dopire do prave publike. Naši klijenti nakon svake kampanje dobijaju detaljne statistike, koje pružaju transparentan uvid u rezultate i učinak njihovog oglašavanja.
Pozivamo brendove, marketinške agencije i direktne oglašivače da sarađuju sa nama i iskoriste prednost medijske mreže koja privlači autentične posetioce i garantuje stvaran angažman. Naša posvećenost kvalitetu i profesionalizmu čini Color Media International pravim izborom za sve koji žele efektivne i merljive rezultate.
Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Novo izdanje, posvećeno stilu i lepoti pored novih trendova, donosi i odgovor kako prevazići kreativnu blokadu i iskoristiti nalet inspiracije.
Nova serija vodećih Huawei gedžeta predstavljena je evropskoj publici na događaju u Berlinu.
Prolećni 55. Perwoll Fashion Week, temom Naše Sutra predstaviće brojne dizajnere, programe i modne trendove inspirisane umetničkim, ali i važnim životnim vrednostima.
Galerija Beograd je postala bogatija za još jedan sofisticirani italijanski muški brend.
Kérastase je sa ponosom predstavio Gloss Absolu, revolucionarnu liniju za negu kose dizajnirane da pruži ultimativni sjaj, glatkoću i kontrolu kovrdžanja. Namenjena generaciji Z, koja je uvek u pokretu i teži besprekornoj kosi, ali i svima kojima je sjajna kosa prioritet, Gloss Absolu rešava najčešće probleme sa kosom – masno teme, neukrotive vlasi i beživotan izgled, pružajući nezaboravan luksuzni sjaj.