Svake godine urednički timovi dolaze u centralnu kancelariju brenda Marie Claire kako bi uporedili godišnje rezltate, nove ideje, htenja i vizije za naredni period. Marie Claire porodica iz godine u godinu raste, i ovog puta se na godišnjem sastanku pojavio 31 predstavnik, a upravo toliko izdanja postoji širom sveta!
Marie Claire je brend koji u svom fokusu ima ženu u punom smislu te reči, u svim njenim ulogama i ambicijama. Još od samog osnivanja 1937. godine ovaj koncept je privukao veliku pažnju, a danas 87 godina kasnije, snaga brenda je nikada jača. To je potrvdilo iskustvo okupljenih urednica i urednika, koji su razmenili svoja iskustva na lokalnim tržištima.
U osnovi ideja magazina je da ženama ponudi sadržaj koji je visoko kvalitetan, raznovrsan i koji dopušta ženi da odabere svoja interesovanja u skladu sa svojim senzibilitetom. Marie Claire je vodeća platforma za moderne, sofisticirane žene, intelektualke, one koje podjednako strastveno prate i reaguju na događaje i promene u društvu, kao što vole modu i kozmetiku.
Tokom dva dana intenzivnog rada, održano je preko 25 panela i predstavljanja dobrih praksi. Upoređeni su trendovi na lokalnom i globalnom nivou i postavljene su smernice sa pravac sadržaja svih Marie Claire izdanja na svetu, i u štampanoj i u digitalnoj formi. Podjednako pažnje posvećeno je temema aktivizma, ali i kreativnosti u modnom i dizajn svetu. Kao i svetu lepote u kome je Marie Claire lider već decenijama.
Pored urednica koje su predstavile svoje najbolje ideje, tu su bili gosti govornici koji su ponudili svoje viđenje sveta i odgovor na to gde je svet medija i kulture krenuo u modernom svetu. Govorili su Linda Loppa, trend forecaster, Jean-Patrick Cheylan, Head of Operations iz kompanije TikTok i Yusra Mardini olimpijka koja je nastupala za Olimpijski tim izbeglica i po čijem životu je snimljen Netflix film „The Swimmers“. Zaključak seminara je da povezivanje ključna karika koja će učiniti ovaj svet boljim mestom za život, a upravo skretanje pažnje na važna pitanja i kontinuirana saradnja stvoriće još bezbednije okruženje za žene širom sveta.