Šta vas očekuje u novom broju MARIE CLAIRE-a? Listamo izdanje zima 2024/25
Novo izdanje posvećeno je novim počecima i donosi veliki pregled trendova za 2025. godinu: od mode, preko industrije lepote, sve do putovanja.
04. август 2023.
| Aleksandra DudvarskiZavršetak kampanje obeležen je predstavljanjem najveće strukture od plastičnih flaša na svetu, postavljene preko veštačkog jezera na Adi Ciganliji. Svečanoj ceremoniji prisustvovao je veliki broj medija, partnera, kao i ostalih zvanica, među kojima i je bio i predstavnik Ginisovih svetskih rekorda, nakon čije je procene utvrđeno da je ovom prilikom postavljen nov Ginisov rekord i sagrađena najveća struktura od plastičnih flaša na nekom jezeru na svetu.
„Veoma smo srećni što smo ovakvim performansom i obaranjem Ginisovog svetskog rekorda obeležili završetak kampanje „Plus za planetu – promena počinje od tebe!“. Kroz kampanju smo angažovali i edukovali zajednicu, zaposlene i okupili veliki broj partnera, sa kojima delimo istu viziju – a to je odgovornost prema okruženju u kome živimo. Za nas je ovo samo dodatna inspiracija da ovako nastavimo u budućnosti i trudimo se da podstičemo pozitivne promene u društvu“, izjavio je Marko Martinović, regionalni direktor prodaje u kompaniji PepsiCo.
U ime Sekopak-a, kao jednog od partnera, prisutnima se obratila generalna direktorka Violeta Belanović, i istakla važnost adekvatnog odlaganja ambalažnog otpada.
„Za Sekopak kao operatera, učestvovanje na projektu “Plus za planetu – promena počinje od tebe” predstavlja veliki izazov i zadovoljstvo što se zajednički trud isplatio. Na ovoj kampanji smo radili više od pola godine kako bismo poslali poruku zajednici o tome koliko je reciklaža važna. Na ambalažni otpad treba da gledamo kao na resurs koji nikako ne treba da završi u prirodi ili na deponij. Naš cilj je da unapredimo primarnu selekciju u Srbiji i da zajedno učinimo našu zemlju čistijom i zelenijom“, istakla je Belanović.
Struktura, dugačka oko 250m i sačinjena od oko 57.000 flaša, biće izložena na jezeru u trajanju od jednog dana, nakon čega će biti uklonjena, a sva prikupljena ambalaža biće reciklirana i od nje će biti napravljena nova ambalaža ili predmeti od plastike. Kampanju su podržali JP Ada Ciganlija, Nacionalna geografija, Sekopak, MPC Properties, Ada Mall, kompanija Delhaize Srbija, Gorska služba spašavanja Srbije i Belgrade Office Park.
Kompanija PepsiCo ostaje predana sprovođenju održivih i društveno odgovornih projekata, te kroz PepsiCo Positive strategiju održivog poslovanja nastavlja podršku i aktivnosti usmerene ka zaštiti životne sredine, nastojeći da pomogne zajednicama da udruženi izgrade bolju i održiviju budućnost za naredne generacije.
O kompaniji PepsiCo Zapadni Balkan
Tokom 15 godina poslovanja na tržištu Zapadnog Balkana, nakon akvizicije domaće kompanije Marbo Product d.o.o, kompanija PepsiCo investirala je u nove proizvodne linije, povećanje kapaciteta i proširenje portfolija, uslove rada i zaposlene, kao i platforme za zaštitu životne sredine. PepsiCo Zapadni Balkan izdvojio se kao jedan od najznačajnijih proizvođača slanih grickalica u regionu sa brendovima Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud, koji su postali deo globalnog PepsiCo portfolija. Lokalni portfolio proširen je svetski poznatim PepsiCo brendom: čuveni tortilja čips Doritos, a od 2019. godine kompanija je u Bosni i Hercegovini preuzela i distribuciju globalnih brendova bezalkoholnih pića – Pepsi, Mirinda, Pepsi Max, 7Up i Lipton. Uvođenjem nove proizvodne linije i proširenjem proizvodnih kapaciteta, fabrika u Magliću proizvodi i planetarno popularni brend Lay’s i to od domaćih sirovina, a za potrebe izvoza na tržišta EU.
Proizvodnja se odvija u fabrici u Magliću kod Bačkog Petrovca, koja zahvaljujući investicijama namenjenim za unapređenje proizvodnih linija i izgradnju najmodernijeg skladišta gotovih proizvoda, predstavlja regionalni proizvodni centar kompanije PepsiCo za tržišta Zapadnog Balkana, dok se centralni distributivni centar za celo tržište Bosne i Hercegovine nalazi u Laktašima. Posebna pažnja je posvećena ljudima, njihovoj edukaciji i osnaživanju, a kompanija je već osmu godinu zaredom dobitnik priznanja Top Employer za poslovanje u Srbiji, kao i tri Top Employer priznanja za poslovanje u Bosni i Hercegovini. Rezultati poslovne filozofije vidljivi su i kroz odgovorno poslovanje i saradnju s domaćim partnerima i dobavljačima, kao i brojne inicijative za lokalnu zajednicu i zaštitu životne sredine kroz primenu savremenih tehnologija za smanjenje emisije CO2, smanjenje potrošnje električne energije i vode, kao i povećanje reciklaže.
Aleksandra Dudvarski, s bogatim iskustvom koje obuhvata više decenija rada u novinarstvu, istaknula se kao ključna figura u Color Media International kompaniji. Kroz svoju impresivnu karijeru, Aleksandra je doprinosila širokom spektru publikacija, uključujući prestižne titule kao što su Marie Claire, Bravo, i Lepota&Zdravlje, pokazujući izuzetnu svestranost i stručnost u različitim žanrovima i temama. Kao urednik Marie Claire, ona je uspela da ovom magazinu udahne jedinstveni glas i perspektivu, čime je privukla široku čitateljsku publiku zainteresovanu za modu, kulturu i društvene teme.
Novo izdanje posvećeno je novim počecima i donosi veliki pregled trendova za 2025. godinu: od mode, preko industrije lepote, sve do putovanja.
Još jedan krug. Naglo. Silovito. I eto tu je...
Novo izdanje, posvećeno stilu i lepoti pored novih trendova, donosi i odgovor kako prevazići kreativnu blokadu i iskoristiti nalet inspiracije.