Sara Džesika Parker deli knjige u kojima je uživala, uz pomoć mačke (video)
Simpatičan video, u kojem mačka nije mogla da odoli reflektorima.
13. septembar 2024.
| Borjana BožićChanel je ponovo dokazao da luksuzni modni dodaci nemaju granica, ovoga puta predstavljajući svoj najnoviji proizvod – Première Sound. Ovaj inovativni komad kombinuje funkcionalnost slušalica, sata i elegantnog nakita u jednom neobičnom, ali vrhunskom 3-u-1 dodatku, a sve to uz prepoznatljiv stil francuske modne kuće.
Zvezda ove kampanje je niko drugi nego Lily-Rose Depp, koja je već poznata po svom prefinjenom modnom ukusu, ali i po tome što često nosi slušalice sa kablom, i to u vreme kada bežične slušalice dominiraju tržištem. Chanel je iskoristio njenu naklonost prema ovom, naizgled retro trendu, kako bi predstavio svoj novi proizvod koji spaja prošlost i budućnost.
Première Sound je inspirisan poznatom Chanel Première linijom satova, koja je prvi put predstavljena 1987. godine. Sada, zahvaljujući kreativnom direktoru studija horologije Chanel-a, Arno Šastenu, ovaj sat je doživeo transformaciju u jedinstven nakit koji pored praćenja vremena, omogućava i slušanje muzike.
Ovaj luksuzni sautoir (dugački lanac) sa slušalicama krasi osmougaoni sat, karakterističan za Chanel dizajn, pričvršćen na elegantni lanac protkani kožnim trakama. Uz to, slušalice su opremljene izolacijom zvuka, čineći ovaj modni detalj ne samo stilizovanim, već i praktičnim za svakodnevnu upotrebu.
Prva javna ličnost koja je ponela ovaj komad nakita je bila Lana del Rey, tokom njenog nastupa na Rock-en-Seine festivalu 21. avgusta 2024. godine. Nedugo zatim, Chanel je najavio da će Lily-Rose Depp biti zaštitno lice kampanje za Première Sound.
Odluka da baš ona nosi ovaj komad bila je strateški odličan potez, s obzirom na to da je Lily-Rose već prepoznatljiva po tome što koristi slušalice sa kablom, uprkos modernim trendovima koji favorizuju bežične uređaje poput AirPods-a.
Međutim, ovaj sofisticirani nakit nije pristupačan svima. Chanel je poznat po svojim ekskluzivnim cenama, pa ni Première Sound nije izuzetak. Cena ovog sautoira sa slušalicama i satom iznosi 14.800 evra, što ga čini dostupnim samo onima koji su spremni da izdvoje ozbiljan novac za luksuzan modni dodatak.
Pitanje ostaje: hoće li Chanel i Lily-Rose Depp uspeti da vrate trend žičanih slušalica na modnu scenu, ili će ovaj dragoceni komad ostati samo san za mnoge?
Nakon nekoliko godina rada kao asistent urednika časopisa Brava Casa, tokom kojih je razvila veštine u pisanju, istraživanju i kreiranju sadržaja, postaje glavni urednik portala casadesign.rs koji se bavi dizajnom i uređenjem enterijera. Kroz svoj rad na portalu kontinuirano predstavlja nove trendove i ideje koje dom čine funkcionalnim i estetski interesantnim. Uživa u istraživanju novih umetničkih i arhitektonskih praksi, a podjednako je privlače eklektični i minimalistički uređeni domovi. Na ovom portalu želi da dočara publici lepotu samostalnog uređenja doma, ali i da predstavi važnost koju dizajneri imaju u tom procesu.
Izvor slike: Victor Boyko / Stringer/gettyimages
Simpatičan video, u kojem mačka nije mogla da odoli reflektorima.
Ljudi vole da etiketiraju žene
U Gani i Keniji, budućnost mladih devojaka koje žive u siromaštvu menja neočekivana vila – moda! Program Fashion Expressions: The Stories She Wears kreirali su UNFPA i Prada Group, on omogućava ženama da nauče novu veštinu i kroz nju steknu mogućnost da se izdržavaju i izraze svoj puni potencijal. Otišli smo u Ganu da upoznamo ove devojke i na licu mesta saznamo kako moda zapravo menja živote.
Kampanja koju su pokrenuli muškarci...