1. Home
  2. /
  3. Lifestyle
  4. /
  5. Putovanja
  6. /
  7. Ovo su joie de...

Ovo su joie de vivre hoteli! Luksuz se ne kupije, on se doživljava

26. јун 2025.

| Nataša Stevanović

Od Dior-ove mediteranske fantazije u Aspenu do Bulgari hotela kao rimskog dragulja, modni brendovi sve češće oblikuju ono što danas zovemo savršenim bedom od svakodnevice.

Moda danas ne pristaje da bude čuvana samo u ormarima, ona vas poziva da u njoj odsednete, da u njoj ručate, plivate, čak i spavate. Jer najnoviji luksuzni trend koji su podržali svi zaljubljenici u dizajn i putovanja jeste boravak u hotelima s potpisom velikim modnih brendova.

Modni hoteli donose novi trend gostoprimstva

Oni su tu kao vizionari koji kreiraju celokupno iskustvo, od boje jastuka do mirisa u spa centru. Zar to nije momenat eskapizma, pravi omaž joie de vivre filozofiji u kojoj se luksuz ne kupuje, već doživljava?

modni hoteli, palazzo versace makao

modni hoteli, palazzo versace makao

modni hoteli, palazzo versace makao

Uzmimo za primer Palazzo Versace u Makau, hotel koji donosi ekstravaganciju italijanske modne kuće u 271 sobu smeštenih na 12 spratova.

Bulgari, svojim draguljarskim DNK ukrašava hotele s ručno rađenim Murano lusterima i mozaicima od najfinijeg mermera.

Missoni je prošlog leta oplemenio Resort Club  na Siciliji prepoznatljivim šarama i koktelima inspirisanim svojim modnim kolekcijama.

modni hoteli, missoni resort club sicilia

A Louis Vuitton najavljuje ulazak u hotelijersku industriju i hotel na aveniji Champs Élysées u Parizu.

Možda se pitate čemu ovakav zaokret? Recimo da je u pitanju to što moda zna kako da stvori novi svet, a i da ga proda. Boravak u luksuznom hotelu pod okriljem stilski prestižnog brenda ne pruža samo udobnost, već i osećaj pripadnosti jednom estetski celivanom univerzumu.

Hotelu Amigo u Briselu, ukrašen je portretima dizajnerke Diane von Furstenberg koja ga je i osmislila, a na kojima stoji potpis Andy Warhola.Guerlain sarađuje sa Cheval Blanc-om u St. Tropezu, dok Michael Kors i Montauk Yacht Club donose Jet Set Hotel paket.

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Cheval Blanc St-Tropez (@chevalblancsttropez)

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Cheval Blanc St-Tropez (@chevalblancsttropez)

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Cheval Blanc St-Tropez (@chevalblancsttropez)

Novi trend umesto reklame koristi iskustvo, umesto izloga – atmosferu.

Ono što ostaje nakon check-outa u hotelima ovog tipa nije samo račun, već trajna uspomena, tekstura jastuka, nota parfema, ukus šampanjca na krovu hotela. I često ta uspomena vodi ka sledećoj kupovini…

Možda, u svetu u kom je moda svakim danom sve digitalnija i sve više prolazna, hoteli postaju njeno sigurno mesto, gde se luksuz oseća, diše i živi.

Izvor slike: Frepik/lookstudio, palazzoversace.mo i missoni.com

Nastavite da čitate