
DIOR otvara spa centar: Tamara Kalinić među zvanicama
Pogledajte kako se srpska influenskerka obukla tim povodom.
26. јун 2025.
| Nataša StevanovićOd Dior-ove mediteranske fantazije u Aspenu do Bulgari hotela kao rimskog dragulja, modni brendovi sve češće oblikuju ono što danas zovemo savršenim bedom od svakodnevice.
Moda danas ne pristaje da bude čuvana samo u ormarima, ona vas poziva da u njoj odsednete, da u njoj ručate, plivate, čak i spavate. Jer najnoviji luksuzni trend koji su podržali svi zaljubljenici u dizajn i putovanja jeste boravak u hotelima s potpisom velikim modnih brendova.
Oni su tu kao vizionari koji kreiraju celokupno iskustvo, od boje jastuka do mirisa u spa centru. Zar to nije momenat eskapizma, pravi omaž joie de vivre filozofiji u kojoj se luksuz ne kupuje, već doživljava?
Uzmimo za primer Palazzo Versace u Makau, hotel koji donosi ekstravaganciju italijanske modne kuće u 271 sobu smeštenih na 12 spratova.
Bulgari, svojim draguljarskim DNK ukrašava hotele s ručno rađenim Murano lusterima i mozaicima od najfinijeg mermera.
Missoni je prošlog leta oplemenio Resort Club na Siciliji prepoznatljivim šarama i koktelima inspirisanim svojim modnim kolekcijama.
A Louis Vuitton najavljuje ulazak u hotelijersku industriju i hotel na aveniji Champs Élysées u Parizu.
Možda se pitate čemu ovakav zaokret? Recimo da je u pitanju to što moda zna kako da stvori novi svet, a i da ga proda. Boravak u luksuznom hotelu pod okriljem stilski prestižnog brenda ne pruža samo udobnost, već i osećaj pripadnosti jednom estetski celivanom univerzumu.
Hotelu Amigo u Briselu, ukrašen je portretima dizajnerke Diane von Furstenberg koja ga je i osmislila, a na kojima stoji potpis Andy Warhola.Guerlain sarađuje sa Cheval Blanc-om u St. Tropezu, dok Michael Kors i Montauk Yacht Club donose Jet Set Hotel paket.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Novi trend umesto reklame koristi iskustvo, umesto izloga – atmosferu.
Ono što ostaje nakon check-outa u hotelima ovog tipa nije samo račun, već trajna uspomena, tekstura jastuka, nota parfema, ukus šampanjca na krovu hotela. I često ta uspomena vodi ka sledećoj kupovini…
Možda, u svetu u kom je moda svakim danom sve digitalnija i sve više prolazna, hoteli postaju njeno sigurno mesto, gde se luksuz oseća, diše i živi.
Izvor slike: Frepik/lookstudio, palazzoversace.mo i missoni.com
Pogledajte kako se srpska influenskerka obukla tim povodom.
Žene koje putuju same biraju ove destinacije
Radi se o hotelu na privatnom ostrvu koji broji samo 14 vila i predstavlja jedinstvenu priliku da doživite ultimativni luksuz koji nikada nećete zaboraviti.