1. Home
  2. /
  3. Beauty
  4. /
  5. MAC lansirao kampanju „I...

MAC lansirao kampanju „I Only Wear MAC”: Doja Cat i Kris Jenner u glavnim ulogama

09. октобар 2025.

| Milica Prelević

MAC Cosmetics predstavio je novu globalnu kampanju „I Only Wear MAC”, posvećenu kultnim puderima iz Studio kolekcije, liniji koja decenijama diktira standarde za besprekoran ten. Za ovaj projekat, novi kreativni direktor Nicola Formichetti angažovao je impresivna imena: Doja Cat, Kris Jenner, Kristen McMenamy, Gabriette, Bach Buquen, Cortisa Star, Devyn Garcia, Amar Akway i Kiko Mizuhara. Kampanju potpisuje renomirani fotografski duo Inez & Vinoodh, donoseći vizuale u kojima dominira minimalistička estetika.

Kultni proizvodi u novom ruhu

Glavni fokus je na legendarnim formulama Studio Fix Fluid SPF 15 i Studio Fix Powder Plus Foundation, dok kampanja promoviše i Studio Radiance Serum-Powered Foundation. Poruka je jasna: ništa osim MAC-a nije potrebno za besprekoran izgled.

MAC Studio FIx
MAC puderi

Kampanja pokazuje performanse proizvoda u različitim scenarijima: Bach Buquen testira otpornost na znoj i trening, Gabbriette nosi Studio Fix dok sprema hranu u kuhinji, Cortisa Star predstavlja Studio Radiance nijansu NC11, dok Kris Jenner debituje u prvoj saradnji s brendom, noseći Studio Fix u nijansi NC20. Najviše pažnje privukla je Doja Cat, koja je istaknuta kao novo globalno lice brenda. Njeni kadrovi donose sirovu, moćnu estetiku i poruku da je upravo MAC dovoljan za besprekoran ten.

Lansirana krajem septembra, kampanja je odmah izazvala snažne reakcije na mrežama. Uprkos podeljenim mišljenjima, jasno je da MAC još jednom potvrđuje status pionira kada je reč o  proizvodima i globalnim beauty kampanjama.

Izvor slike: courtesy of MAC @maccosmetics